Aktuality -> IT Business - 2. 9. 2014

TP-LINK otevřel v Brně logistické centrum pro ČR a Slovensko

Nové logistické centrum umístěné v Brně bude zajišťovat dodávky produktů TP-LINK pro české a slovenské distributory. Jeho existence zajistí lepší a především rychlejší dostupnost produktů značky pro lokální trh než regionální sklad v Polsku, přes který byly dodávky doposud řešeny.



TP-LINK patří k významným celosvětovým dodavatelům síťových produktů pro domácnosti a malé firmy. Vybudování vlastního logistického centra je zároveň dalším krokem v procesu budování lokální pobočky TP-LINK Czech s.r.o., k jejímuž vzniku došlo v prvním čtvrtletí tohoto roku. Lokální entita s účinností od 1. července 2014 převzala veškerou odpovědnost nejen za logistiku a finance, ale také marketingovou a obchodní podporu zákazníků v České republice a na Slovensku. Česká pobočka TP-LINK v současnosti zaměstnává již 12 zaměstnanců.

 

„Za vznikem centra stojí dlouhodobá snaha o poskytování kvalitních služeb pro všechny distributory společnosti TP-LINK a jejich obchodní partnery,“ řekl Martin Rak, Channel Sales Manager společnosti TP-LINK pro ČR a Slovensko.

 

Distribuční síť společnosti TP-LINK zůstává nadále beze změn. V České republice ji zajišťují společnosti ABC Data, AT Computers, Penta, Discomp a i4wifi. Na Slovensku řídí distribuci produktů značky TP-LINK společnosti Agem Computers a eD‘ system Slovakia.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.