Microsoft představil sjednocené cloudové řešení ERP a CRM

MS Dynamics 365Microsoft oznámil, že na podzim spustí novou službu Dynamics 365, která sjednotí současná řešení ERP a CRM do jedné cloudové služby při zachování možnosti využívat jednotlivé aplikace samostatně. Současně spustí nový aplikační „market“ Microsoft AppSource, který bude sjednoceným zdrojem cloudových služeb pro podniky nejen od Microsoftu, ale i ze strany partnerských vývojářů.



Jednotlivé aplikace Dynamics 365 budou moci být využívány jak samostatně, tak v různých kombinacích dle potřeb konkrétního zákazníka. Nepůjde jen o komplexní ERP a CRM řešení. Novou službu Dynamics 365 budou tvořit i specifické aplikace připravené pro různé podnikové procesy, jako jsou finance, prodej, provoz, marketing, projektové řízení nebo zákaznický servis. Nativně budou v rámci Dynamics 365 podporovány funkce typu business intelligence Power BI a Cortana Intelligence. Všechny součásti služby přitom budou využívat společný datový model a platformu pro vývoj rozšiřujících aplikací. Samozřejmostí by měla být hluboká integrace s kancelářskými aplikacemi v rámci služby Office 365. Pokud například obchodník obdrží e-mail, a může reagovat a do své odpovědi přímo zahrnout informace z integrovaných aplikací pro řízení financí, nebo podporu prodeje aniž by musel opustit aplikaci Outlook.

Microsoft AppSource

Současně s novou službou Dynamics 365 představil Microsoft i AppSource, což je nový zdroj tzv. line-of-business (LoB) aplikací, add-inů a balíčků pro podnikové uživatele, které jsou nabízeny formou SaaS (software jako služba).

MS AppSource

Prostřednictvím AppSource nebudou nabízeny pouze aplikace společnosti Microsoft, ale také partnerská řešení. AppSource je momentálně dostupný ve zkušebním režimu, v rámci něhož si mohou zákazníci vyzkoušet více než 200 aplikací.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.