facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 9. 2. 2005

Freemail Atlas.cz - na velikosti nezáleží

Atlas.cz ke konci ledna dokončil modernizaci svého freemailového centra, do kterého za poslední dva měsíce investoval přes deset milionů korun. Od 1. března tak dojde ke zvýšení limitu pro jednotlivé zprávy na 10 MB a celkové kapacity schránky na 300 MB. Na místo plošného zvyšování velikosti e-mailových schránek se specialisté Atlas.cz chtějí zaměřit především na zkvalitňování služeb - další zdokonalování antispamu a vylepšení antivirové ochrany freemailových zpráv.

Ke standardnímu vybavení freemailových služeb Atlasu patří kromě výše uvedené spamové a virové ochrany také protokoly POP3 a ve freemailových službách dosud ne zcela obvyklý IMAP4. Ten umožňuje například vzdálenou správu mailboxu pomocí lokálního poštovního klienta, takže zprávy není třeba stahovat do počítače. Je tak nezbytným protokolem pro uživatele s pomalejším připojením, kterým ušetří spoustu času. Význam tohoto protokolu vzrůstá právě s nárůstem velikosti schránky a jednotlivých zpráv. IMAP4 umožňuje také korektní přenos požadavků na schůzky, úkoly nebo kontakty z Microsoft Office Outlook. Oba protokoly na Atlas.cz pak budou podporovat zabezpečené připojení SSL.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.