Aktuality -> IT Business - 11. 2. 2008

Trend Micro otevřel zastoupení v ČR

Společnost Trend Micro Incorporated ohlásila, že začátkem roku 2008 otevřela v Praze pobočku pro Českou a Slovenskou republiku. Otevření kanceláře Trend Micro v Praze vychází ze záměrů firmy decentralizovat řízení regionu CEE – centrální východní Evropy a přenést je z Mnichova do jednotlivých zemí regionu s cílem lépe uspokojit lokální potřeby svých zákazníků. Trend Micro se bude v České a Slovenské republice i nadále orientovat zejména na velké korporátní zákazníky. Nicméně zaměří se i na segment středních a malých firem, kterým chce nabízet plnohodnotná řešení a služby, jaké nabízí velkým zákazníkům, a dále na poskytovatele hostovaných a outsorcovaných služeb.



Úkolem pražské pobočky bude také rozvíjet partnerský program AFFINITY, který zjednodušuje zapojení nových partnerů do tohoto programu, zlepšuje podmínky pro společný vývoj obchodu a zároveň usnadňuje čerpání zdrojů a výhod stávajícím, autorizovaným partnerům. Pobočka Trend Micro pro Českou a Slovenskou republiku má kancelář v Business Centru Burzovního paláce, Rybná 682/14, 110 05 Praha 1, tel.: +420 222 191 331, e-mail: josef_holub@trendmicro.com.


 
  

- PR -

Promise Group CSP: váš náskok s Microsoftem

Digitální byznys se neustále mění. Kdo chce růst, potřebuje silné zázemí, jistotu a chytrá řešení, která fungují v praxi. V Promise Group CSP neslibujeme zaručené cesty k úspěchu, ale pomáháme je tvořit vám přímo na míru. Jsme jedním z 20 největších CSP distributorů Microsoftu na světě a držíme přes 50 % tržního podílu prodeje Azure.

  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.