Společnost EY se stala partnerem projektu Cashbot

Firma EY je partnerem inovativního projektu Cashbot, který přináší novou službu na trh financí zaměřenou na malé a střední podnikatele. Cashbot je online aplikace, která nabízí možnost financování vydaných faktur pro malé a střední společnosti a pomáhá jim tak vylepšit jejich cashflow. Jde o nový typ financování, který do dnešní doby na trhu chybí. EY tak rozšířilo své služby a v současné době nabízí dodávku end-to-end řešení včetně IT vývoje a podpory.



„Na trhu dosud chyběla platforma, která by umožnila živnostníkům a menším firmám jednoduše a rychle optimalizovat finanční toky a tím podpořit jejich podnikání. Malí podnikatelé mají někdy problém dosáhnout na financování prostřednictvím bankovních úvěrů, faktoring je určen pak až pro větší společnosti a je administrativně a časově náročný a Cashbot je pro ně vhodným doplněním,“ uvádí Pavel Riegger, vedoucí partner oddělení poradenství pro finanční instituce v regionu střední Evropy společnosti EY.

Cashbot funguje na jednoduchém principu. Uživatel jednoduše nahraje fakturu do aplikace a zvolí si preferovanou variantu financování: „Klient má možnost nechat si proplatit až 80 % z fakturované částky a rozhodnout se, zda chce fakturu i pojistit. Celkový limit, do kterého si klient může nechat faktury profinancovat, stanovujeme pro klienty individuálně,“ vysvětluje fungování platformy Marek Hejdušek, zakladatel start-upu Cashbot.

Následující pracovní den obdrží podnikatel peníze na svůj běžný účet. Délka financování je o 30 dní delší než splatnost faktury. Uživatel splatí financování poté, co obdrží peníze za vystavenou fakturu od odběratele. Poplatek za financování je zpravidla ve výši jednoho až dvou procent z půjčené částky a vždy záleží na délce financování a jeho výši. Žádnými dalšími poplatky není klient zatížen.

Typickým zákazníkem jsou malé a střední firmy, kterým odběratelé platí v delších lhůtách splatnosti. Další skupinou zákazníků jsou rychle rostoucí společnosti nebo firmy se sezónními příjmy.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.