Software IBM WebSphere Sensor Events

spouští díky datům ze senzorů automatizované podnikové procesy

Společnost IBM uvádí software, který extrahuje relevantní obchodní informace z miliónů propojených senzorů, které spojují věci ve fyzickém světě. Pomocí softwaru WebSphere Sensor Events lze shromažďovat a analyzovat obrovské objemy dat ze senzorů, která poskytnou klientům přehled nutný k rychlé reakci na měnící se podmínky trhu. WebSphere Sensor Events zachycuje data ze senzorů a automatizuje reakce podnikových systémů podle souboru pravidel nebo událostí. Tento software pokrývá celé spektrum požadavků klientů, od zachycování informací ze snímacích zařízení až po propojení se systémy pro analýzu, správu podnikových procesů a správu informačních technologií a fyzického majetku.



Aplikace WebSphere Sensor Events obsahuje technologii zpracování podnikových událostí, kterou IBM získala akvizicí společnosti AptSoft Corporation v roce 2008, a také funkce správy podnikových procesů a správu událostí ze softwaru WebSphere a Tivoli. Kromě správy událostí obsahují produkty IBM pro správu podnikových procesů také technologii obchodních pravidel (business rules technology), která řídí rozhodování v mnoha oblastech obchodování, jako je například plánování, rozpočty nebo plnění termínů. Tento produkt poskytne klientům data, s nimiž dokáže pracovat jak nedávno uvedený IBM Smart Analytics System, tak software IBM Cognos.

 

Aplikace WebSphere Sensor Events rovněž najde uplatnění v datových centrech – včetně několika zařízení IBM – kde slouží ke sledování cenných zařízení jako jsou počítače, přepínače a záložní pásky. Funkce Asset Inventory Management Services aplikace WebSphere Sensor Events pro tento účel doplňuje široké možnosti správy infrastruktury poskytované softwarem IBM Tivoli cennými informacemi o fyzickém inventáři, například o neoprávněném přesunu nákladného počítačového vybavení.

 

Dalšími softwarovými produkty IBM, které vytvářejí základnu pro internet věcí, jsou InfoSphere Traceability Server, Cognos 8 BI, WebSphere Business Events a Business Process Management, software ILOG pro řízení dodavatelského řetězce, Tivoli Netcool a Maximo Asset Management.


 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.