Aktuality -> IT Projekty - 4. 7. 2018

Skladový systém Lokia WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CCVSystém pro řízení skladů Lokia WMS, o kterém se v poslední době mluvilo především kvůli sporu se společností Nokia, se nově může pochlubit velmi zajímavou referencí. U jihlavského výrobce pěnových materiálů Vylen byl totiž poprvé implementován jako skladová nadstavba systému Microsoft Dynamics 365.



Řešení pro řízení skladů Lokia WMS od společnosti CCV Informační systémy bylo uvedeno na trh v září loňského roku. Jde o řešení poskytované formou služby s využitím technologií Microsoft Azure. Letos v únoru byl tento skladový systém jako vůbec první aplikace od českého partnera pro cloudová podniková řešení Microsoft Dynamics 365 zařazen do oficiálního katalogu aplikací Microsoft AppSource. A nyní došlo k praktickému spojení podnikového software z dílny Microsoftu a specializovaného skladového řešení na reálném zákaznickém projektu u jihlavské společnosti Vylen.

Vylen je výrobce a distributor pěnových materiálů, jehož cílem bylo jednoduchým a efektivním způsobem vyřešit skladové procesy. Vhodné řešení našel v propojení systémů Microsoft Dynamics 365 a Lokia WMS. Skladový systém Lokia WMS už dnes dává skladníkům i manažerům společnosti Vylen přehledné informace na grafické mapě v reálném čase o tom, kde se zboží nachází. Zároveň řídí, eviduje a vyhodnocuje skladové pohyby a omezuje tak i chybovost logistiky.

„Po prvotním nasazení Lokia WMS, které proběhlo během pár týdnů od zavedení skladové adresace polepením pozic čárovými kódy až po proškolení uživatelů, jsme nyní ve fázi nasazení Microsoft Dynamics 365 a jejich vzájemného propojení,“ komentuje průběh nasazení Tomáš Kormaňák, produktový manažer Lokia WMS.


 
  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.