Nový modul webové aplikace eIntranet pro stavební firmy

Schindler SystemsSpolečnost Schindler Systems rozšířila svoji webovou aplikaci eIntranet o nový modul, který pomáhá při naplánování jednotlivých kroků realizace stavby. Každá stavba totiž potřebuje pro úspěšnou realizaci adekvátní počet pracovníků a technického vybavení. Důležitou podmínkou pro dodržení harmonogramu a efektivnost nákladů stavby ovšem není jen mít lidské a technické zdroje k dispozici, ale mít je k dispozici včas tak, aby realizace stavby navazovala a nevznikaly zbytečné prostoje. Právě v plánování a koordinaci jednotlivých kroků stavby by měl firmám pomoci modul stavby.



Petr SchindlerPetr Schindler

„Modul stavby umožňuje jednoduchým a přehledným způsobem přiřazovat na stavbu potřebné pracovníky, nástroje i stroje či vozidla,“ říká Jiří Schindler, hlavní programátor aplikace. V aplikaci si zaevidujete zaměstnance a jejich profese, stavební nástroje (vrtačky, kladiva, brusky apod.), a stavební stroje (bagr, vozík, válec atp.) či vozidla, které má firma k dispozici. Následně založíte konkrétní stavbu a nadefinujete pro ni potřebné zdroje. Poté již přiřazujete potřebné a aplikace automaticky nabízí, kteří pracovníci, nástroje či stroje jsou v daném termínu k dispozici. O přiřazení pracovníka na stavbu může být pak zaměstnanec informován prostřednictvím SMS či e-mailu. „Výhodou je, že registraci dostupných zdrojů v aplikaci provádíte jen jednou a následně je můžete využívat pro jakékoliv další plánování staveb,“ upřesňuje Jiří Schindler.

 

„V přehledných tabulkách se zobrazuje využití zdrojů v konkrétních termínech – můžete tak snadno zjistit, kdo je kdy a kam přiřazen či dokdy bude daný stroj obsazen,“ doplňuje Jiří Schindler. Díky aplikaci máte dokonalý přehled nejen o návaznosti a využití zdrojů v jednotlivých etapách stavby, ale také o celkové vytíženosti zdrojů – je možné si zobrazit měsíční, ale i roční přehledy.

V rámci modulu je možné nastavit různá přístupová práva pro zaměstnance – od možnosti pouhého čtení, kam je daný pracovník přiřazen, až po možnost zakládat nové stavby a přiřazovat zaměstnance.

S modulem stavby je možno zefektivnit také dopravu pracovníků na místo stavby – podle místa realizace stavby a místa bydliště pracovníků je možné naplánovat nejvýhodnější svoz a rozvoz pracovníků na místo/z místa stavby, resp. obsazení jednotlivých vozidel zaměstnanci.


 
  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.