Aktuality -> IT společnost - 6. 2. 2008

Nové posily týmu v Novell-Praha

Společnost Novell-Praha rozšířila svůj tým o dva nové klíčové pracovníky, a to Mario Minarovského a Jiřího Šrámka. Mario Minarovský bude mimo jiné odpovědný za etablování Novellu na nových trzích nebo za rozvoj úseku zaměřeného na státní správu a finanční sektor. Jiří Šrámek nově působí v Novell-Praha jako technologický konzultant. Mario Minarovský zastupuje od ledna 2008 funkci Market Development Manager a jeho posláním bude etablovat Novell na trhu IDM, správy řízení heterogenní síťové infrastruktury. Zároveň se zasadí o rozvoj úseku zaměřeného na státní správu, školství a finanční sektor. Před nástupem do Novellu byl Mario Minarovský odpovědný za vedení českého zastoupení společnosti Globema a za obchod v regionech ČR a SR pro GE ENERGY. Před tím ve společnosti Symbol Technologies zastával pozici Channel Manager, kde rovněž vedl české zastoupení firmy a rozvíjel partnerskou spolupráci ve východní Evropě. Mario Minarovský pochází ze Slovenska. Vystudoval fakultu jaderné fyziky na ČVUT, je ženatý, má 2 syny a mezi jeho koníčky patří fotografování, literatura a golf. Hovoří plynně anglicky.



Jiří Šrámek (*1978) je od prosince 2007 novým technologickým konzultantem společnosti Novell. Mezi jeho předchozí pracovní zkušenosti patří návrhy ICT infrastruktur pro provoz aplikací ve firmě Deltax Systems. V současné době paralelně studuje vysokou školu se zaměřením na informatiku a management. Do této doby již absolvoval školení na analýzu IS, metodiku UML, aplikační a portálová řešení IBM aj. Mezi jeho koníčky patří hudba a sport. Anglický jazyk ovládá na pokročilé úrovni.


 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.