Aktuality -> Hardware - 3. 7. 2018

Nová řada tenkých monitorů AOC V2

Společnost AOC uvedla na trh řadu monitorů s označením V2 ve velikostech 21,5, 23,8 a 27 palců. Monitory AOC řady V2 přestavují nový přístup k designu monitorů. V produktové řadě se na úvod představí tři monitory 21,5” 22V2Q, 23,8” 24V2Q a zatím největší 27” 27V2Q. Všechny jsou vybaveny ze tří stran bezrámečkovým IPS panelem s širokými pozorovacími úhly a výborným podáním barev. Jas je optimálních 250 cd/m². Inovativní design působí elegantně a kompaktně. Monitory vypadají jako vznášející se obraz ve vzduchu, neomezovaný širokými rámečky nebo tlustými zády. Boční tloušťka je obdobná jako u chytrého telefonu (7,7 mm pro 21,5” a 23,8”, 7,9 mm pro 27”).



Nové monitory se můžou pochlubit obnovovací frekvencí 75 Hz, podporou AMD FreeSync a 5ms dobou odezvy, což z nich dělá monitory vhodné i na běžné hraní a domácí zábavu. Pro připojení zařízení lze využit HDMI nebo DisplayPort, audio výstup pak umožňuje připojit sluchátka nebo externí reproduktory přímo k monitoru.

Díky svému vzhledu jsou monitory série V2 vhodné i pro veřejná místa, kde se vzhled monitoru stává důležitým faktorem. Černé lesklé provedení zadního panelu, čtvercová základna se vstupy, kovový stojan a ovládací tlačítka ve spodním rámečku dodávají monitorům exkluzivní vzhled.

Všechny modely řady V2 jsou vybaveny technologiemi AOC, jako je Flicker-Free pro zamezení nepříjemného blikání podsvícení nebo Low Blue Mode, který snižuje potenciálně škodlivé délky modrého světla. Další inovací je technologie „Clear Vision“, která vylepšuje jasnost a ostrost SD (standard definition) obsahu. Pro lepší produktivitu podporuje řada V2 snadné propojení více monitorů se softwarem AOC Screen+.

Všechny monitory 21,5” 22V2Q, 23,8” 24V2Q a 27” 27V2Q se na trhu objeví v průběhu července 2018 za doporučenou koncovou cenu 3599 Kč (139 euro), 3849 Kč (149 euro), respektive 5409 Kč (209 euro).


 
  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.