Aktuality -> IT společnost - 14. 8. 2007

LOMAR INFO vydává myNEWS

myNews_733.jpgSoftwarová společnost LOMAR INFO, vyvíjející podnikový informační systém myWAC, nově zvolila jako nástroj marketingové B2B komunikace firemní informační bulletin myNEWS. Newsletter je určen především stávajícím zákazníkům a obchodním partnerům. Jeho posláním je nejen informovat o novinkách produktu myWAC a dění ve společnosti LOMAR INFO, ale také předat rady z odvětví informačních technologií a dalších oblastí, které mohou zvýšit konkurenceschopnost firem. myNEWS je zaměřen na silnou podporu značky a zlepšení vztahů se zákazníky. Bude vycházet dvakrát ročně v nákladu 1000 výtisků.

Marketingové oddělení společnosti se rozhodlo pro tento způsob komunikace po průzkumu mezi stávajícími zákazníky. Informační systém myWAC přispívá ke zlepšení konkurenceschopnosti firem. V souladu s touto firemní filozofií chce LOMAR INFO do budoucna postupovat i při volbě zdánlivě nesouvisejících témat firemního časopisu: tipy na zlepšení firemní komunikace, témata z oblasti marketingu, personálního managementu, řízení nebo úspory financí, .. vše, co může být konkurenční výhodou.
V prvním čísle se tak čtenáři například mohou dočíst o možnostech financování zavedení nebo rozšíření informačních technologií z fondů EU. Článek Mobilita je realita je o nových trendech v podnikové sféře. Věříme, že zákazníci ocení informace o připravovaných aktuálních vývojových aktivitách informačního systému myWAC. Cílem myNEWS není propagovat pouze myWAC, ale poskytnout zákazníkům cenný zdroj informací. Firma LOMAR INFO se rozhodla redigovat myNEWS z interních zdrojů vzhledem k povaze úzce specializovaného oboru činnosti.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.