Aktuality -> IT Business - 22. 5. 2018

Helena Maršíková z GFI Software v prestižním žebříčku CRN Women of the Channel 2018

Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, oznámila, že Helena Maršíková, Channel Marketing Director v GFI Software, letos dosáhla významného ocenění časopisem CRN, když byla zařazena do prestižního globálního žebříčku Women of the Channel 2018. Ocenění, které je udělováno za výjimečné schopnosti vedení, inovace a podpory růstu partnerského prodeje, získala již potřetí v řadě.



Jako marketingová ředitelka GFI Software řídí Helena Maršíková z kalifornského San Jose marketingové aktivity v regionu Severní a Jižní Ameriky a rovněž na českém, slovenském trhu. Helena přišla do GFI Software v roce 2017 ze společnosti Kerio Technologies, jejíž řešení jsou nyní součástí portfolia GFI. Rodačka z Plzně v minulém a letošním roce zásadní měrou přispěla ke konsolidaci a dalšímu rozvoji partnerských kanálů, programů a procesů po akvizicích řešení Kerio a Exinda.

Do žebříčku Women of Channel 2018 letos pronikla i další žena z GFI Software: Eva Kristovska, Senior Director of Global Inside Sales. Obě ženy jsou nyní klíčovou součástí projektu implementace licenčního modelu GFI Unlimited do partnerského prodeje, který přináší zákazníkům přístup ke kompletnímu portfoliu řešení GFI Software za jednotné předplatné.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

I malé firmy jsou terčem kybernetických útoků Jak se jim mohou bránit?

Mnoho drobných podnikatelů a majitelů menších firem si myslí, že kybernetické útoky se jich netýkají. „Proč by si zrovna mě hacker vybíral?“ říkají si, protože věří, že jejich „malý“ byznys není pro útočníky zajímavý. Realita je ale jiná. Malé podnikatelské subjekty, která často nedisponují rozsáhlým řešením kybernetické bezpečnosti, jsou pro hackery naopak snadnějším, a o to atraktivnějším cílem.