ESET Cloud Administrator pro správu zabezpečení malých a středních firem

Společnost ESET uvádí na trh ESET Cloud Administrator, nástroj pro vzdálenou správu IT zabezpečení běžící v cloudu, který je speciálně navržen tak, aby dokázal řešit bezpečnostní požadavky firemních klientů ze segmentu malých a středních podniků.



Podle aktuálních statistik se v posledních dvou letech stala takřka jedna pětina malých či středních firem obětí kybernetického útoku a téměř polovina (konkrétně 44 %) očekává, že podobnému útoku bude čelit v následujících 12 měsících. Mnoho těchto malých a středních firem musí řešit problém nedostatku prostředků, znalostí a schopností, jak tomuto rostoucímu nebezpečí čelit.

Nástroj ESET Cloud Administrator, označovaný také jako vzdálená centrální správa, je konzole pro administraci, jež umožňuje centralizovanou správu bezpečnostních produktů od společnosti ESET, jako je ESET Endpoint Antivirus & Security pro Windows, ESET Endpoint Antivirus & Security pro macOS a ESET File Security pro Microsoft Windows Server. Zásadní rozdíl je však v tom, že ke svému běhu nepotřebuje dodatečné zdroje zákazníka, protože je provozována v cloud prostředí společnosti ESET. Pomocí ESET Cloud Administratoru mohou administrátoři působící v malých a středních firmách pohodlně a bezproblémově vzdáleně spravovat jakákoliv zařízení, aniž by to nárokovalo další investice do hardwaru či softwaru.

Nový administrativní nástroj má intuitivní rozhraní pro jednoduchou správu koncových zařízení a nabízí i další užitečné funkce, díky kterým mají administrátoři přehled o dění v síti a jsou informováni o případných bezpečnostních incidentech.

„Bezpečnostní řešení pro malé a střední firmy musí být spolehlivé, snadno použitelné a musí mít minimální dopad na jejich IT a firemní procesy,“ říká Vladimír Maťovčík, produktový manažer společnosti ESET. „Klíčovou otázkou je i jeho cena. Malé a střední podniky chtějí technologii, která je vhodná pro jejich potřeby a zároveň je za přijatelnou cenu. Těmto zákazníkům ESET nabízí nástroj, který plně odpovídá nárokům jejich síťové infrastruktury a poskytuje jim řešení tzv. vše v jednom, které potřebují.“


 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.