Aktuality -> IT společnost - 19. 2. 2008

ecommerce.cz jmenovala obchodního ředitele

Novým obchodním ředitelem společnosti ecommerce.cz je Walter Pavliš, který před tím působil 8 let na pozici ředitele divize Enterprise Business Applications ve společnosti AutoCont CZ. Tato divize se zaměřuje na systémy a řešení v oblasti správy dokumentů, procesů, CRM, webů, portálů, integraci a vývoji. Walter Pavliš bude mít na starosti řízení obchodní strategie a růstu společnosti ecommerce.cz. Jeho předním úkolem bude rozvoj obchodních aktivit společnosti v oblasti všech nabízených služeb a řešení, další rozvoj jejich potenciálu a akvizice nových významných zákazníků.
Walter Pavliš vystudoval Přírodovědeckou fakultu University Karlovy v Praze a v současnosti studuje obor obchodního práva „LLM – in Corporate Law“, který je společným programem Nottingham Trent University (Velká Británie), Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně a Vysokého učení technického v Brně. Walteru Pavlišovi je 37 let, je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se věnuje potápění, jeskyním a zkoumáním nejrůznějších záhad.



 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.