Aktuality -> IT Projekty - 9. 7. 2018

Deutsche Telekom používá chatbota pro komunikaci uvnitř firmy

CleverlanceČeská firma Cleverlance vyvinula pro Deutsche Telekom nového chatbota pro komunikaci uvnitř firmy. Jedná se o interaktivní systém, přes který si zaměstnanci firmy mohou rezervovat místo pro práci, nebo například zasedací místnosti ke schůzkám. K aplikaci ve formě inteligentního chatbota mohou zaměstnanci Deutsche Telekom přistupovat prostřednictvím webu nebo z mobilních zařízení (aplikace funguje nad iOS i Androidem).



Nový chatbot zajišťuje systém rezervací zasedacích místností, sdílených pracovních míst a řeší každodenní problémy a požadavky zaměstnanců Deutsche Telekom. Systém současně umožňuje najít i nejlepší prostorová řešení pro více zaměstnanců zároveň. Pokud tedy potřebuje více lidí pracovat pohromadě, chatbot je schopen sestavit rezervace tak, aby skupina zůstala v kontaktu. Systém je schopen zpracovat i požadavky na konkrétní vybavení rezervovaných zasedacích místností.

Hlavním záměrem aplikace bylo vytvořit systém, který by komunikoval na úrovni člověka a zajišťoval tak zaměstnancům co nejpřirozenější a tudíž i nejrychlejší formu komunikace. Chatbot má tedy kromě textového i hlasové rozhraní.

„Chatboti jsou často vnímáni jako nástroj služby zákazníkům. Na projektu pro Deutsche Telekom máme možnost otevřít tuto technologii směrem dovnitř velké korporace a odhalit tak její možnosti.” řekl k projektu Jiří Voldán z Cleverlance.

„Zatímco v minulosti se lidé museli učit používat stroje, nyní se stroje učí co nejlépe sloužit lidem. Proto jsme investovali do vzniku chytrého chatbota, který rozumí potřebám našich uživatelů a snaží se jim zjednodušovat život. Jako první jsme takto řešili sdílení pracovních míst, protože jsme tento problém potřebovali vyřešit, ale rozhodně s inovacemi v této oblasti nekončíme.“ dodává Martin Betz, z Deutsche Telekom AG.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.