Aktuality -> IT Business - 18. 6. 2018

Cenu GFI Software „Best Marketing Efforts“ získala opět česká Zebra systems

Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, ocenila na svém globálním setkání GFI Distributor Forum 2018 nejlepší distributory. Cenu „Best Marketing Efforts of 2017“ získala česká společnost Zebra systems, výhradní distributor produktů GFI Software v České republice a na Slovensku, která je zodpovědná za distribuci kompletního portfolia produktů GFI, Kerio a Exinda.



„Velmi nás těší zejména fakt, že jsme letos obhájili loňské vítězství v konkurenci téměř stovky distributorů GFI z celého světa,“ řekl Zdeněk Bínek, ředitel společnosti Zebra systems. „Marketing považujeme za nedílnou součást našich obchodních aktivit, jež nám v loňském roce například pomohl úspěšně integrovat do našeho portfolia produkty Kerio, přičemž v letošním roce bude důležitým nástrojem prezentace licenčního modelu GFI Unlimited mezi českými zákazníky.“

Konference v rakouském St. Wolfgangu, která se konala ve dnech 5. - 7. června, byla letos plně ve znamení GFI Unlimited, modelu licencování podnikového softwaru uvedeného na trh letos v dubnu. Nový model, který nabízí zejména malým a středním firmám kompletní zajištění jejich komunikačních a bezpečnostních potřeb za finančně dostupné předplatné, nabízí aktuálně přístup k 12 softwarovým řešením GFI. Vzhledem k tomu, že SMB firmy dnes tvoří 40 % veškerých výdajů na IT a jejich IT rozpočty jsou omezené, očekává management GFI Software do budoucna dynamický růst příjmů z GFI Unlimited.

„Pevně věřím, že tím, čím se stal NetFlix pro zábavní průmysl, tím bude GFI Unlimited pro SMB software,“ řekl na konferenci Scott Brighton, výkonný ředitel GFI Software. „Malé a střední podniky nepotřebují software vlastnit, ale potřebují ho využívat, a proto nákup a vlastnictví softwaru pro ně začíná ztrácet smysl. Nabízíme nyní možnost využívat jakákoliv naše řešení ve vždy aktualizovaných verzích, za jedno předplatné a s potřebou minimální administrace, z čehož budou profitovat jak naši zákazníci, tak i prodejní partneři.“


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.