Aktuality -> IT Business - 10. 5. 2018

Bohdan Dovhanič posiluje Schneider Electric jako nový ředitel divize Industry

Společnost Schneider Electric, globální poskytovatel řešení pro průmyslovou automatizaci a řízení energií, má nového ředitele divize Industry. Do funkce nastoupil Bohdan Dovhanič, který dříve působil ve společnostech ABB a Rockwell Automation. Posledních deset let se Bohdan Dovhanič profesně pohybuje hlavně v oblasti průmyslové automatizace. Působil mimo jiné ve společnosti Rockwell Automation jako regionální ředitel pro řízení distribučních cest ve východní Evropě, nebo ve firmě ABB, v divizi průmyslové automatizace, a to na pozici obchodního ředitele pro ČR a SR. V minulosti pracoval jako první obchodní ředitel firmy Eurotel, která uvedla na český trh mobilní telefony, a dále jako regionální ředitel ve společnosti Sara Lee Corporation, která uvedla na československý trh značky Pick-wick, Douwe Egberts, Radox a Ambi-Pur.



Po ukončení formálního vzdělání v ČR absolvoval Bohdan Dovhanič řadu zahraničních vzdělávacích programů. Za nejvýznamnější považuje manažerské programy zaměřené na vedení lidí Management Center Europe v Bruselu, marketingový program NIMA u nizozemského institutu SRM a také stáž v Kanadě zacílenou na řízení změn a organizovanou kanadskými institucemi CBIE a St. Mary´s University.

Ve volném čase se Bohdan Dovhanič věnuje rodině, horské turistice a procházkám se psem. Rád cestuje, jí středomořskou kuchyni a poslouchá hudbu všech žánrů.


 
  

- PR -

I malé firmy jsou terčem kybernetických útoků Jak se jim mohou bránit?

Mnoho drobných podnikatelů a majitelů menších firem si myslí, že kybernetické útoky se jich netýkají. „Proč by si zrovna mě hacker vybíral?“ říkají si, protože věří, že jejich „malý“ byznys není pro útočníky zajímavý. Realita je ale jiná. Malé podnikatelské subjekty, která často nedisponují rozsáhlým řešením kybernetické bezpečnosti, jsou pro hackery naopak snadnějším, a o to atraktivnějším cílem.

  

- PR -

Specializovaná vyhledávací řešení překonávají generativní AI

V kontextu neutuchajícího zájmu o generativní AI se nás zákazníci často ptají: "Co nabídnete oproti AI?" Správá otázka ovšem zní: Co vlastně mohou generativní AI řešení nabídnout oproti specializovaným vyhledávacím systémům pro firemní data?