KAKTUS vyvinul helpdeskové řešení

Společnost KAKTUS Software oznámila, že pro KSRZIS (Koordinační středisko pro resortní zdravotnické informační systémy) vyvinula kompletní intranetové řešení v prostředí Microsoft Office SharePoint. Středisko je organizační složkou státu v přímé řídící působnosti Ministerstva zdravotnictví. Koordinačnímu středisku řešení primárně umožňuje přehledným a uživatelsky přívětivým způsobem evidovat vzniklé problémy, termíny jejich řešení, odpovědnosti a způsoby řešení. Vedle toho poskytuje řadu dalších souvisejících informací, jako jsou např. statistické výstupy, automatické zasílání informací o aktuálním stavu a umožňuje definovat role, které vymezují rozsah využívání aplikace oprávněnými uživateli. V rámci projektu bylo použito helpdeskové řešení vyvinuté společností KAKTUS Software, což je webová aplikace integrálně napojená na Microsoft Office SharePoint 2007. HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint 2007 splňuje veškeré požadavky a nároky zákazníka na moderní helpdeskový systém, jež navíc uživateli dovoluje vybrat ze čtyř různých způsobů řešení požadavků (standardní, zrychlený, sériový, paralelní).



 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.