Služba iDoklad.cz pro fakturaci v cloudu

Cígler Software uvádí na trh novou on-line službu pro vedení fakturace. Systém iDoklad.cz je určený pro on-line správu fakturace zdarma, tedy především menším firmám a živnostníkům, kteří doposud fakturovali systémem papír-tužka, popř. v tabulkovém procesoru. Díky technologii cloud computingu na platformě Windows Azure mohou zájemci začít službu využívat pomocí běžného internetového prohlížeče okamžitě a po několika minutách po registraci již vystavovat profesionální faktury. Z cloud computingu čerpá iDoklad řadu dalších výhod – mobilní přístup odkudkoli, minimální až nulové nároky na údržbu ze strany uživatelů, průběžnou aktualizaci aplikace a další. Samozřejmostí je rovněž naprosté bezpečí uživatelských dat, ať už z hlediska jejich trojnásobně zajištěného uložení v SQL databázích jednoho ze světových datacenter společnosti Microsoft, nebo šifrovaného přístupu ke službě pomocí SSL protokolu.



IDoklad není účetní program, je to výhradně elektronická fakturace. Není s ním proto možné vytvořit účetní uzávěrky nebo podávat přiznání k DPH; to je starostí specializované účetní společnosti, do které je možné všechny doklady rychle exportovat. Hlavní předností iDokladu jsou profesionálně vypadající doklady a rychlý aktuální přehled o vydaných fakturách a třeba celkové částce neuhrazených faktur. Ale co je hlavní: u bezplatné aplikace překvapí komplexnost a uživatelská jednoduchost. Služba je optimalizovaná tak, aby nabídla všechny potřebné funkce, ale aby zároveň uživatele nezatěžovala zbytečným nastavováním. Nabízí proto jednoduchou databázi obchodních kontaktů, přehled vystavených faktur, nastavení vzhledu vydávaných dokladů (včetně definice podpisu, záhlaví, patičky atd.). Urychlením práce je dohledávání adres z databáze ARES podle zadaného IČ a další podobné drobnosti, které práci výrazně zrychlují. Pokud je pro uživatele prioritní rychlé vydání dokladu, vystavení faktury s několika položkami trvá pár sekund.

 

Použité technologie, včetně Microsoft Silverlight, umožnily tvůrcům služby překonat nejrůznější omezení, kterými trpí část podobných on-line služeb. Ovládání celé aplikace nabízí nadstandardní možnosti třídění, vyhledání a zobrazování jednotlivých záznamů. Mimo běžných vlastností – uživatelské texty ve fakturách či doplnění vlastního loga a razítka – najdete v iDokladu propojení na databázi ekonomických subjektů ARES , spolupráci s databází kredibility odběratelů Credit Check, podporu cizích měn a fakturace do zahraničí, aparáty upomínek, automatické odeslání faktur v PDF nejen odběratelům, ale i své účetní a další vymoženosti.

 

Službu můžete ihned a zdarma používat na adrese www.idoklad.cz.


 
  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #4: Incident Response

Když už hoří, nestačí vědět, odkud šel kouř. Je třeba taky vědět, kam běžet s vodou.


V minulém díle jsme si povídali o alertech – o tom, jak se z nich nestat klikací zombie a jak rozpoznat ty, které skutečně něco znamenají. Ale co když se z varování stane realita? Co když se z „možná problém” stane „sakra, už je to tady”? Pak nastupuje disciplína, která odděluje IT romantiky od krizových samurajů. Jmenuje se Incident Response – a je to vaše digitální hasičská jednotka.