IBM představila InfoSphere Traceability Server

Společnost IBM představila novou verzi InfoSphere Traceability Server (dříve známý jako WebSphere RFID Information Center), softwaru, který umožňuje organizacím zpracovávat data ze snímačů, jako jsou štítky a čárové kódy Radio Frequency Identification (RFID) za účelem sběru a sdílení informací u zboží, jež proudí v dodavatelském řetězci. InfoSphere Traceability Server se používá k řešení různých zadání napříč různými průmyslovými odvětvími. Ve farmaceutickém průmyslu jej výrobci a distributoři používají k plnění vznikajících předpisů vztahujících se na původ léků. Výrobci a distributoři potravin podobně tento software využívají k zajištění dohledatelnosti potravin jako prostředek k uspokojení potřeby větší odpovědnosti v potravinovém dodavatelském řetězci.



Společnosti využívající InfoSphere Traceability Server si nyní mohou prohlížet data ze snímačů, jež jim umožňují nahlížení, zobrazování a automatizovanou inteligenci díky zabudovanému reportingu, analýzám, řídícím panelům, výstrahám a ohlašovacím schopnostem 8 BI od společnosti IBM Cognos.

InfoSphere Traceability Server plně splňuje normu EPCIS, jež umožňuje obchodním partnerům sdílet informace pořízené za použití snímací technologie. Používáním softwaru, který splňuje normu EPCIS, mohou organizace vytvářet systémy, které mohou používat ke sdílení informací o pohybech výrobků s jakýmkoliv obchodním partnerem, který rovněž využívá řešení shodné s EPCIS.


 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.