- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO
-PR-
Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.
Výzva
Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., pod kterou spadá i síť více než 430 lékáren BENU, potřebovala sjednotit komunikaci mezi centrálou, regionálními týmy a provozy lékáren. Do té doby probíhala většina požadavků e-mailem nebo telefonicky, což způsobovalo nejasnosti, zpoždění i dvojí práci. Majetek byl evidován v různých Excelových tabulkách a původní helpdesk sloužil pouze internímu IT a nevyhovoval zaměstnancům mimo IT oddělení.
Řešení
Phoenix nasadil ALVAO Service Desk a Asset Management ve dvou fázích – nejprve pro centrálu a následně pro všechny lékárny BENU. Implementace trvala zhruba čtyři měsíce a zahrnula více než 3 200 uživatelů napříč organizací. Díky napojení na interní CMDB se při zadání požadavku automaticky rozpozná lékárna, odkud problém pochází, což výrazně urychluje řešení. Lékárníci mohou jednoduše hlásit technické i provozní problémy z jednoho místa bez nutnosti kontaktovat různá oddělení. Systém zároveň umožňuje evidenci požadavků napříč odděleními – od IT přes HR až po facility management.
„Dřív jsme řešili požadavky hlavně přes e-maily a telefonáty. Dnes mají všichni jedno místo, kam svůj požadavek zadat a systém ho automaticky pošle správnému týmu.“
Přínosy
Díky ALVAO vzniklo jednotné kontaktní místo pro více než 430 lékáren a centrálu.
- Jasné směrování požadavků a přehled o jejich řešení v reálném čase.
- Výrazné zrychlení reakční doby a odstranění chaosu v e-mailech.
- Možnost evidence majetku a jeho vazeb pro potřeby NIS2 a auditů.
- Propojení s Power BI, CMDB a externími systémy dodavatelů.
- Vysoká uživatelská přívětivost.
„ALVAO nám pomohlo vytvořit jedno kontaktní místo pro celou organizaci – od centrály až po jednotlivé lékárny. Díky přehlednosti a jednoduchosti systému se do něj zapojili i kolegové mimo IT.“Lukáš Fuxa, ITSM expert, Phoenix.
Výsledek
Za první rok provozu bylo v ALVAO vyřešeno více než 48 000 požadavků. Phoenix tak sjednotil interní procesy, zefektivnil komunikaci mezi centrálou a lékárnami a získal pevný základ pro další digitalizaci a zajištění kybernetické bezpečnosti.
„Za rok jsme vyřešili přes 48 000 tiketů. Rychlost i přehlednost řešení se oproti původnímu stavu výrazně zlepšily.“
Zaujal vás příběh společnosti Phoenix? Začněte řídit své oddělení efektivně s ALVAO.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce










