GIST Controlling ve společnosti KOSKA

Společnost KOSKA Unhošť, provozující velkoobchody s plynařským, topenářským a vodoinstalačním materiálem, zahájila v únoru 2008 spolupráci se společností GIST při implementaci systému GIST Controlling. Díky tomuto projektu dochází k efektivnímu využití dat ze systému K2 pro manažerské řízení. Projekt je rozdělen do etap, přičemž 1. etapa je zaměřena na oblast řízení nákladů a výnosů společnosti a analýzu rentability prodeje. Mezi hlavní přínosy projektu patří především sjednocení reportingu pro potřeby řízení společnosti a tvorba reportingové mapy, provázané plánování, možnost verzování plánů, odpovědnost za vznik nákladů a výnosů s dopadem do motivace zaměstnanců, analýza odchylek (skutečnost, plán, forecast) jako podklad pro řízení, analýza rentability tržních segmentů na několika úrovních krycích příspěvků (marží), definice principů přiřazování přepravních nákladů k zákazníkům a alokace podílů společných režijních nákladů k místům jejich skutečné spotřeby.



 
  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.

  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.