facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 6. 10. 2020 - Zdeněk Gric

Změny v managementu společnosti Millennium

Podzim s sebou přináší změny ve vedení společnosti Millennium. Řízení obchodních aktivit v oblasti státní a veřejné správy, finančnictví a utilit i v SME sektoru budou mít na starosti jednotliví členové vrcholového managementu.



Miroslav Krempaský, CEO SK and Public Lead

„Změny, kterými procházíme, jsou výsledkem přirozeného vývoje směrování naší společnosti. Poslední měsíce jsme diskutovali o tom, jak bychom se mohli ještě více přiblížit k našim zákazníkům. Definovali jsme si proto klíčové oblasti, ve kterých se chceme nadále rozvíjet.“

Kromě toho, že Miroslav má na starosti řízení celé společnosti Millennium, je zároveň zodpovědný i za obchodní vztahy v oblasti státní a veřejné správy.

„V rámci služeb státní a veřejné správy chceme pomoci zpřístupnit Slovensko občanům a zlepšit efektivitu poskytovaných služeb.“

Richard Sládek, Finance and Utility Business Lead

Richard není v Millenniu žádným nováčkem. Přes 5 let působil v Millenniu na pozici Business Development Manager, přičemž se věnoval primárně rozvoji CRM řešení. Nyní se zařadil mezi členy managementu a pod svůj patronát dostal oblast finančnictví. Prioritně se věnuje rozvoji obchodních aktivit a realizaci projektů v segmentu finančních institucí a utilit.

„Millennium bylo vždy velmi aktivní ve finančním segmentu - mezi naše dlouholeté zákazníky patří banky nejen ze Slovenska, ale také z České republiky a Rakouska. Máme bohaté zkušenosti v této oblasti, což dokazuje i náš aktuální projekt v ČSOB bance, na který jsem obzvlášť hrdý. Rád bych ukázal ostatním společnostem v byznysu, že jsme připraveni jim pomoci a podělit se o naše know-how a expertízu.“

Katarína Vydrová, CEO CZ and SME Business Lead

Katarína je ve společnosti Millennium více než 14 let. Během nich si v Millenniu vyzkoušela několik pozic a posledních 6 let šéfuje českému týmu v Praze. Díky těmto zkušenostem se její pracovní působení nyní rozšířilo i na řízení SME, tedy segmentu malých a středních podniků. Nadále bude pokračovat v rozvoji obchodních aktivit zejména na slovenském a českém trhu.

„Rychlý vývoj technologií a nárůst konkurenceschopných společností poukazují na nezbytnost digitální transformace. Na trhu se nachází mnoho firem, které jí postupně procházejí a vnímají výhody, které jim přináší. Tento trend bude pokračovat, proto chceme být na blízku i malým a středním firmám, kterých se digitalizace stále více dotýká. Zefektivnění a zautomatizování procesů přineslo našim dosavadním zákazníkům nejen ušetření času, ale i financí. To je cesta, kterou chceme pokračovat.“

Millennium: Našim zákazníkům jsme nablízku

Společnost Millennium dbá na kvalitu dodaných řešení, s čímž neodmyslitelně souvisí i poskytování podpory zákazníkům. Millennium support tým funguje od podzimu pod vedením Martina Kozlovského. Jeho bohaté zkušenosti pomohly ve společnosti nastavit agilní fungování interních týmů a aktuálně se bude podílet na řízení oddělení podpory jako Support Lead.


 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.

  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.