facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 27. 9. 2011

Úspory, úspory, úspory

času, peněz za telefonování, lepším využitím firemních IS

-PR-
Mezi časté otázky manažerů středně velkých firem dnes patří: Je krize… Kde máme ušetřit? Poplatky a platby za volání jsou příliš vysoké… Jak je snížit? Zaměstnanci nepracují efektivně. Jak jejich efektivitu zvýšit a zajistit lepší kontrolu? Kdy budu moci konečně na dovolenou, když vůbec nestíhám? Odpovědí na většinu uvedených otázek je nasazení VoIP technologie.
VoIP řešení neznamená jen levnější telefonii (až o šedesát procent), ale také smysluplnější využívání podnikových informačních systémů a propojení na další vaše využívané aplikace (např. Outlook).

Příklad z praxe – konkrétní zadání společnosti ZAT

Celé řešení ve společnosti ZAT a.s. je unikátní v tom, že zde bylo třeba propojit původní ústřednu a VoIP tak, aby zůstala zachována i funkcionalita původní ústředny.

Výchozí stav

  • Společnost má centrálu a jednu pobočku vybavené telefonními ústřednami, které jsou navzájem propojené vlastním IP trunkem.
  • Ústředny se tváří jako jedna, tj. není zde duplikace čísel.
  • Hlavní ústředna funguje jako „brána“ do VTS připojením ISDN30.
  • Komunikace mezi centrálou a pobočkou probíhá pomocí H.323 trunku.

Požadavky zadavatele:

  • Možnost rozšiřování stávající ústředny o další čísla, snížení nákladů a převod klasické telefonie na VoIP.
  • Musí být zachováno stávající řešení bez nutnosti upgradu. Je možné jedině doplnění o IP ústředny a telefony.
  • Vzhledem k rozrůstajícímu se počtu zaměstnanců je potřebná možnost rozšiřitelnosti systému.
  • Nová VoIP ústředna musí být propojena s původní pomocí ISDN30.
  • Podmínkou je zachování současných telefonních čísel.
Také máte podobné zadání? Jak ho vyřešit? Určitě je třeba obrátit se na profesionály. Všímejte si nejen jejich technických znalostí, ale také vstřícnosti – nechcete přece pouze „vyřešit palčivý problém“, ale chcete nadčasové a optimální řešení při zachování co nejlepšího poměru ceny a výkonu a také s možností jednoduchého upgradu bez dalších velkých nákladů v budoucnu.

well

Vítězná nabídka postavená na značce WELL

Celé řešení je koncipováno s ohledem na požadavky zákazníka: optimální napojení s minimálními náklady do VoIP. Základním pilířem se stává moderní IP pobočková ústředna WELL TS300 – 100 s dvouportovou ISDN 30 kartou. Do řešení byly vybrány IP telefony WELL SIP-T20P a WELL SIP-T26P.
Všechny podmínky zadavatele byly beze zbytku splněny. Hlavní výhodou řešení jsou tedy nemalé úspory, bez nutnosti upgradu stávající ústředny. Do budoucna byla plně zachována možnost jednoduchého a okamžitého povýšení VoIP ústředny na vyšší model, bez nutnosti povyšovat hardware.
Jako doplňkové byly zákazníkovi nabídnuty další služby: vzdálený dohled a správa ústředny, on-line dohled nad IP telefony, provisioning IP telefonů apod. Tím, že produkty WELL pokrývají celé portfolio VoIP telefonie, umí JOYCE ČR realizovat téměř jakýkoli požadavek zákazníka a garantovat plnou kompatibilitu. Jsme vždy rádi, když se podaří realizovat opravdu plnohodnotné a praktické řešení.

VoIP řešení WELL pro ZAT a.s. obsahuje:

schéma řešení ZAT a.s.

S VoIP systémy WELL se vaše práce posune na vyšší úroveň a ještě snížíte náklady. Společnost JOYCE ČR je připravena vám v tom pomoci. Veškeré naše realizace jsou vždy na klíč, jsme schopni reagovat na jakékoliv požadavky zákazníka a plnit i nadstandardní přání. Vždy hledáme řešení vaší situace, nikoliv prodej našich produktů.
Značka WELL – to však nejsou jen VoIP řešení, ale široká nabídka dalších komunikačních produktů: VoIP telefony, VoIP brány, WiFi klienti i routery, ADSL zařízení, switche, powerline. Produkty nesoucí značku WELL se vyznačují nejen technickou kvalitou, ale již patnáct let i nadstandardními službami – technickým i obchodním servisem, výhodami pro prodejce apod.

Pokud zašlete svoji poptávku po VoIP řešení pro vaši firmu do 31. 10. 2011, získáte nejen kalkulaci přímo pro vás na míru, ale navíc slevu na veškeré komponenty pro vaši realizaci ve výši 3 %, a to při objednání do konce roku 2011.
A ihned jak odešlete svou poptávku, budete moci odjet na dovolenou. Než se z ní vrátíte, budete mít nabídku na stole. Vyřešíme spolu s vámi všechny otázky z úvodu!


logo Joyce
Kontakty: Ing. Michal Kališ
obchodní ředitel, obchodník pro VoIP projekty
Tel.: 539 088 031
Michal.Kalis@Joyce.cz
www.joyce.cz