- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> IT Projekty - 27. 9. 2011
Úspory, úspory, úspory
času, peněz za telefonování, lepším využitím firemních IS
-PR-

VoIP řešení neznamená jen levnější telefonii (až o šedesát procent), ale také smysluplnější využívání podnikových informačních systémů a propojení na další vaše využívané aplikace (např. Outlook).
Příklad z praxe – konkrétní zadání společnosti ZAT
Celé řešení ve společnosti ZAT a.s. je unikátní v tom, že zde bylo třeba propojit původní ústřednu a VoIP tak, aby zůstala zachována i funkcionalita původní ústředny.Výchozí stav
- Společnost má centrálu a jednu pobočku vybavené telefonními ústřednami, které jsou navzájem propojené vlastním IP trunkem.
- Ústředny se tváří jako jedna, tj. není zde duplikace čísel.
- Hlavní ústředna funguje jako „brána“ do VTS připojením ISDN30.
- Komunikace mezi centrálou a pobočkou probíhá pomocí H.323 trunku.
Požadavky zadavatele:
- Možnost rozšiřování stávající ústředny o další čísla, snížení nákladů a převod klasické telefonie na VoIP.
- Musí být zachováno stávající řešení bez nutnosti upgradu. Je možné jedině doplnění o IP ústředny a telefony.
- Vzhledem k rozrůstajícímu se počtu zaměstnanců je potřebná možnost rozšiřitelnosti systému.
- Nová VoIP ústředna musí být propojena s původní pomocí ISDN30.
- Podmínkou je zachování současných telefonních čísel.

Vítězná nabídka postavená na značce WELL
Celé řešení je koncipováno s ohledem na požadavky zákazníka: optimální napojení s minimálními náklady do VoIP. Základním pilířem se stává moderní IP pobočková ústředna WELL TS300 – 100 s dvouportovou ISDN 30 kartou. Do řešení byly vybrány IP telefony WELL SIP-T20P a WELL SIP-T26P.Všechny podmínky zadavatele byly beze zbytku splněny. Hlavní výhodou řešení jsou tedy nemalé úspory, bez nutnosti upgradu stávající ústředny. Do budoucna byla plně zachována možnost jednoduchého a okamžitého povýšení VoIP ústředny na vyšší model, bez nutnosti povyšovat hardware.
Jako doplňkové byly zákazníkovi nabídnuty další služby: vzdálený dohled a správa ústředny, on-line dohled nad IP telefony, provisioning IP telefonů apod. Tím, že produkty WELL pokrývají celé portfolio VoIP telefonie, umí JOYCE ČR realizovat téměř jakýkoli požadavek zákazníka a garantovat plnou kompatibilitu. Jsme vždy rádi, když se podaří realizovat opravdu plnohodnotné a praktické řešení.
VoIP řešení WELL pro ZAT a.s. obsahuje:

S VoIP systémy WELL se vaše práce posune na vyšší úroveň a ještě snížíte náklady. Společnost JOYCE ČR je připravena vám v tom pomoci. Veškeré naše realizace jsou vždy na klíč, jsme schopni reagovat na jakékoliv požadavky zákazníka a plnit i nadstandardní přání. Vždy hledáme řešení vaší situace, nikoliv prodej našich produktů.
Značka WELL – to však nejsou jen VoIP řešení, ale široká nabídka dalších komunikačních produktů: VoIP telefony, VoIP brány, WiFi klienti i routery, ADSL zařízení, switche, powerline. Produkty nesoucí značku WELL se vyznačují nejen technickou kvalitou, ale již patnáct let i nadstandardními službami – technickým i obchodním servisem, výhodami pro prodejce apod.
Pokud zašlete svoji poptávku po VoIP řešení pro vaši firmu do 31. 10. 2011, získáte nejen kalkulaci přímo pro vás na míru, ale navíc slevu na veškeré komponenty pro vaši realizaci ve výši 3 %, a to při objednání do konce roku 2011.
A ihned jak odešlete svou poptávku, budete moci odjet na dovolenou. Než se z ní vrátíte, budete mít nabídku na stole. Vyřešíme spolu s vámi všechny otázky z úvodu!
A ihned jak odešlete svou poptávku, budete moci odjet na dovolenou. Než se z ní vrátíte, budete mít nabídku na stole. Vyřešíme spolu s vámi všechny otázky z úvodu!

Kontakty: Ing. Michal Kališ
obchodní ředitel, obchodník pro VoIP projekty
Tel.: 539 088 031
Michal.Kalis@Joyce.cz
www.joyce.cz
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |