- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 29. 11. 2011
Úspory, úspory, úspory
času, peněz za telefonování, lepším využitím firemních IS
-PR-

VoIP řešení neznamená jen levnější telefonii (až o šedesát procent), ale také smysluplnější využívání podnikových informačních systémů a propojení na další vaše využívané aplikace (např. Outlook).
Příklad z praxe – řešení pro společnost TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o.
Výchozí stav:
Společnost má centrálu s analogovou ústřednou a pět poboček, které byly propojeny s centrálou VPN tunelem, a tím bylo umožněno vzájemné volání zdarma. Společnost vzhledem k vysokým cenám za volání využila virtuální ústřednu T-Mobile, a tím se sjednotilo volání mezi pevnými a mobilními čísly. Dispečerské centrum je na centrále společnosti, pobočky mají pouze obchodní charakter.Požadavky zadavatele:
- Přepojování hovorů na skupiny uživatelů s možností vytěžování operátorů a řazení do volacích front.
- Možnost nahrávání hovorů na definovaných skupinách čísel.
- Zachování telefonních přístrojů dodaných operátorem.
- Zachování stávajícího trunku od operátora a naportování tohoto trunku do nové ústředny.
- Zachování současných telefonních čísel a nastavení skupin čísel.
Vítězná nabídka, postavená na značce WELL:
- Základem je pobočková ústředna WELL RS120 – 100.
- Pomocí VPN tunelu připojení jednotlivých poboček, na kterých jsou jen telefonní přístroje. Byly použity IP telefony WELL SIP-T26P dodané spolu s konektivitou společností T-Mobile.
Přínosy VoIP řešení
- Nová ústředna zajišťuje lepší využití telefonních hovorů – přepojování, přesměrování, nahrávání hovorů, sofistikovanou automatickou spojovatelku atd.
- Možnost přidání jakéhokoli čísla z dalších lokalit v případě rozšiřování společnosti.
- Optimální vytěžování dispečerů na centrále.
- Přepojování hovorů mezi jednotlivými regionálními zastoupeními.

S VoIP systémy WELL se vaše práce posune na vyšší úroveň a ještě snížíte náklady. Společnost JOYCE ČR je připravena vám v tom pomoci. Veškeré naše realizace jsou vždy na klíč, jsme schopni reagovat na jakékoliv požadavky zákazníka a plnit i nadstandardní přání. Vždy hledáme řešení vaší situace, nikoliv prodej našich produktů. Snažíme se myslet i na budoucí potřeby zákazníka a nabídnout mu další přidanou hodnotu, jako například vzdálený dohled a správu ústředny, on-line dohled nad IP telefony, provisioning IP telefonů apod.
Značka WELL – to však nejsou jen VoIP řešení, ale široká nabídka dalších komunikačních produktů: VoIP telefony, VoIP brány, WiFi klienti i routery, ADSL zařízení, switche, powerline. Díky šíři nabídky produktů WELL umíme realizovat téměř jakýkoli požadavek zákazníka a garantovat plnou kompatibilitu.
Produkty nesoucí značku WELL se vyznačují nejen technickou kvalitou, ale již patnáct let i nadstandardními službami – technickým i obchodním servisem, výhodami pro prodejce apod.


obchodní ředitel, obchodník pro VoIP projekty
tel.: 539 088 031
Michal.Kalis@Joyce.cz
www.joyce.cz
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |