Universal Robots představil Application Builder

Universal Robots, globální dodavatel kolaborativních robotů, představil nástroj Application Builder, který usnadňuje konfiguraci a nasazení robotického pracoviště, a zároveň rozšiřuje schopnosti a flexibilitu kolaborativních robotů. Application Builder provádí zákazníka celým procesem tvorby aplikace na robotech Universal Robots, která je přizpůsobená požadovanému výkonu a nákladům.



Onlinový konfigurační nástroj, který ještě více přibližuje automatizační dovednosti běžným pracovníkům, vede uživatele krok za krokem všemi požadavky nezbytnými pro výběr správného robota a správného koncového nástroje. Zákazník tak má možnost pochopit všechna pro a proti konkrétních konfiguračních možností a získat potřebné znalosti k finalizaci kompletního řešení.

V rámci nástroje jsou aktuálně dostupné tři nejvyužívanější kolaborativní aplikace, včetně obsluhy strojů, montáže, a balení a paletování. Application Builder poskytuje kompletní konfigurační šablonu k vytvoření konkrétní aplikace. Zákazníky provádí prostřednictvím konfigurační otázek, jež pomáhají definovat nejvhodnější koncový nástroj z pohledu požadavků na výkon a na celkové náklady, zobrazuje způsob integrace dalších zařízení s rozhraním robotického ramene, a seznamuje uživatele s tím, jak naprogramovat robota na specifické požadavky jako například nastavení torzního momentu pro aplikace šroubování nebo uspořádání pro skládání palet. Postupně budou do nástroje přidávány i další aplikace.

„Neustále se snažíme inovovat naše technologie a zpřístupňovat je stále širšímu spektru uživatelů,“ řekl Stefan Stubgaard, vedoucí globálního kompetenčního centra v Universal Robots. „Application Builder dává komukoliv do rukou nástroje a dovednosti, které potřebuje k rychlé a úspěšné konfiguraci a nasazení robotické aplikace s jistotou, že splní jeho konkrétní požadavky.“


 
  

- PR -

AI už nie je len trend, ale potvrdzuje svoju reálnu silu v biznise

Generatívna umelá inteligencia už nie je len experimentom technologických nadšencov a stáva sa významnou súčasťou fungovania firiem a organizácií. Často sa prezentuje marketingovým pozlátkom, no ak má fungovať v zložitom svete organizácií, tak nestačí len začať. Dôležité je vybudovať celé zázemie, ktoré jej dá reálnu hodnotu. To je hlavný odkaz z 22. ročníka technologickej konferencie SOFTECON 2025, ktorú organizovala spoločnosť SOFTEC. Na podujatí sa zúčastnilo vyše 300 odborníkov z bánk, poisťovní, telekomunikácií, či organizácií verejného sektora.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.