facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 14. 5. 2015

Technickým ředitelem Českých Radiokomunikací se stává Pavel Kos

Novým technickým ředitelem (CTO) Českých Radiokomunikací se od poloviny května stává Pavel Kos. Vrcholové vedení ČRa posiluje velmi zkušený manažer, který strávil řadu let v nejvyšších technických pozicích. Pavel Kos, *1972, působil v letech 2000-2014 na manažerských pozicích v rámci společnosti Vodafone (dříve Oskar, resp. Český mobil a.s.), z toho pět let právě jako CTO. Naposledy pracoval pro Vodafone na pozici Director Customer Operations. Již během studií nastoupil v roce 1995 do společnosti APP Systems jako analytik. V roce 1999 se ujal pracovní příležitosti v Irsku ve společnosti ADC – Saville Systems. Pavel Kos je absolventem Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, oboru informatika-softwarové inženýrství.



„K hlavním úkolům, které Pavla v nové pozici čekají, patří zejména příprava síťové infrastruktury a technologií k přechodu na nový vysílací formát DVB-T2, rozvoj digitálního rozhlasu a podpora technologií pro nová LTE zařízení mobilních operátorů. Bude se podílet i na technickém rozvoji OTT a HbbTV aplikací a také řídit provoz datových center a cloudových služeb. Věřím, že Pavlovy dlouholeté zkušenosti a znalosti z oboru přispějí k naplnění našich strategických cílů,“ uvedl Martin Gebauer, generální ředitel Českých Radiokomunikací.

 

Dosavadní ředitel provozu Libor Kubišta po sedmi letech v náročné funkci na vlastní žádost přechází na pozici manažera business developmentu.


 
  

- PR -

Jak si vedou české firmy v kybernetické bezpečnosti

Praktické zkušenosti z oblasti etického hackingu a penetračního testování


Komplexní zabezpečení pod­ni­ko­vé infrastruktury, počínaje výpočetními systémy přes úložná řešení, až po komunikační linky není jednoduchá záležitost. S větší či menší úspěšností se o to snaží každá organizace.

  

- PR -

5+1 možností, jak a kde automatizovat procesy pomocí ERP systému

Do úspěšných firem se ERP systémy postupně „vkrádaly“ už od 90. let 20. století. Od té doby se však výrazně posunuly, takže podnikům nabízí úplně nové možnosti.