facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 4. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Technickým ředitelem české pobočky ESETu se stal Jindřich Mičán

Jindřich MičánNovým technickým ředitelem v české pobočce globální bezpečnostní společnosti ESET je Jindřich Mičán. Ze své pozice povede tým pro vývoj interních systémů, služby technické podpory a doprovodných služeb a interní IT oddělení.



„Jsem opravdu rád, že svou další profesní cestu mohu spojit se společností, která mi byla vždy blízká. Ať už kvalitou produktů a služeb, firemními hodnotami či dlouhodobou vizí tvořit bezpečnější digitální svět pro všechny. Cením si toho, jak tato firma pozitivně ovlivnila oblast kybernetické bezpečnosti, například edukací široké veřejnosti, a rád bych zde navázal a přidal k tomu i kus své práce. Po několika měsících ve firmě navíc pozitivně vnímám, že ESET dostává svému jménu i uvnitř, firemní kulturou, kde je každý zaměstnanec důležitý,“ říká Jindřich Mičán.

„Technickou divizi vnímám jako jedno z hlavních oddělení, kde můžeme podpořit a posílit vztah mezi firmou a uživatelem. Pokud se jako uživatelé ocitneme ve složité situaci, velice oceníme to, že se můžeme okamžitě spojit s expertním týmem, který navíc mluví česky,“ dodává.

Jindřich Mičán je absolventem Vysoké školy regionálního rozvoje (VŠRR/AMBIS). Dříve působil ve společnosti DataSpring, která je specializovanou divizí pro cloudové služby společnosti AUTOCONT. Na starosti měl kompletní provoz IT v datacentrech a zároveň ze své pozice podporoval vývoj obchodních produktů společnosti či pre-sales. Zkušenosti získával také ve společnostech LG Nexera BS AG nebo HCL (pro farmaceutickou společnost Novartis).


 
  

- PR -

Souboj řešení pro automatizaci vyčítání faktur ISDOC versus AI

Robot_AI-PR.pngV současné době je na trhu mno­ho různých řešení digitalizace a automatizace zpracování faktur. V tomto článku se vám pokusíme pomoci s výběrem vhodného řešení pro vaši firmu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.