- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
Systém elektronické fakturace
ve společnosti ACTIVA
-PR-
Společnost NEXTUP s.r.o. pomohla společnosti ACTIVA zavést systém
elektronické fakturace. Dodané řešení umožnilo snížit náklady na
samotný proces fakturace v průměru o více než jeden milion korun ročně.
Spolu s finančními úsporami se podařilo potvrdit úsilí společnosti
ACTIVA být příkladem nejen konkurenci, ale i všem moderně uvažujícím a
ekologicky zodpovědným společnostem.
ACTIVA spol. s r.o. je obchodní společnost zabývající se dodávkami kancelářských potřeb a občerstvení. Společnost má celostátní působnost a s obratem přes 1,1 mld. Kč ročně si ve svém oboru dlouhodobě udržuje dominantní postavení na trhu. V současné době pravidelně zásobuje již téměř 16 tisíc klientů a spravuje produktový katalog čítající více než 7 300 aktivních položek.
Celý obchodně-logistický model ACTIVY stojí na schopnosti velmi pružně reagovat na poptávku zákazníků a dodávat produkty v průběhu 24 hodin od jejich objednání. Vzhledem k vysoce konkurenčnímu prostředí, ve kterém se ACTIVA pohybuje, představuje vysoká míra flexibility skutečně existenční parametr. ACTIVA denně odbaví více než 2 500 objednávek. Každou objednávku je třeba zalistovat, logisticky zpracovat a také vyfakturovat. A právě fakturace představovala v minulosti nesmírnou zátěž z hlediska spotřeby lidských kapacit, materiálu a v neposlední řadě času, který byl potřeba na její vyřízení.
Cíle zavedení elektronické fakturace
Vznikne tak elektronická faktura, která obsahuje všechny relevantní fakturační údaje a je připravena v šabloně, která odpovídá očekáváním jejího adresáta. Doklad v této podobě má ovšem jeden podstatný nedostatek – nevyhovuje nárokům legislativy České republiky. Aby elektronická faktura mohla být uznána jako plnohodnotný daňový doklad, musí obsahovat elektronickou značku – digitální podpis.
Elektronická faktura opatřená digitálním podpisem je již plně průkazný a důvěryhodný dokument, který je možné použít jako platný daňový doklad. V okamžiku opatření elektronické faktury digitálním podpisem je zároveň provedena její automatická archivace.
Aby byl proces automatizace dokončen až do fáze předání, je následně elektronická faktura automaticky zaslána přímo na server adresáta bez zprostředkování dalším mailserverem. Tímto způsobem je možné detailně a přímo kontrolovat celý průběh odesílání a bezprostředně odhalovat a napravovat případné vzniklé chyby.
Finanční přínosy
ACTIVA spol. s r.o. je obchodní společnost zabývající se dodávkami kancelářských potřeb a občerstvení. Společnost má celostátní působnost a s obratem přes 1,1 mld. Kč ročně si ve svém oboru dlouhodobě udržuje dominantní postavení na trhu. V současné době pravidelně zásobuje již téměř 16 tisíc klientů a spravuje produktový katalog čítající více než 7 300 aktivních položek.
Celý obchodně-logistický model ACTIVY stojí na schopnosti velmi pružně reagovat na poptávku zákazníků a dodávat produkty v průběhu 24 hodin od jejich objednání. Vzhledem k vysoce konkurenčnímu prostředí, ve kterém se ACTIVA pohybuje, představuje vysoká míra flexibility skutečně existenční parametr. ACTIVA denně odbaví více než 2 500 objednávek. Každou objednávku je třeba zalistovat, logisticky zpracovat a také vyfakturovat. A právě fakturace představovala v minulosti nesmírnou zátěž z hlediska spotřeby lidských kapacit, materiálu a v neposlední řadě času, který byl potřeba na její vyřízení.
Cíle zavedení elektronické fakturace
- snížení interních nákladů na fakturační proces
- minimalizace spotřebu papíru
- zkrácení absolutní doby trvání fakturace
- zvýšení kvality služeb
V minulosti jsme zaměstnávali celé oddělení, které vyřizovalo pouze denní a souhrnné fakturace. Takový model postavený na manufaktuře bohužel nepředstavuje žádnou přidanou hodnotu pro naše zákazníky, navíc významným způsobem zvyšuje náklady na naše interní procesy a vzhledem k enormní spotřebě papíru je velmi nešetrný k životnímu prostředí. Proto jsme se rozhodli situaci radikálně řešit.
Ing. Ondřej Holý, prokurista, ACTIVA
Řešení
Společnost NEXTUP navrhla ucelený model cílového řešení znázorněný na následujícím schématu. V navrženém modelu jsou veškeré datové podklady pro faktury automaticky generovány firemním ERP systémem. Následně dochází k jejich automatickému spárování s připravenými šablonami ve formátu PDF.Aby byl proces automatizace dokončen až do fáze předání, je následně elektronická faktura automaticky zaslána přímo na server adresáta bez zprostředkování dalším mailserverem. Tímto způsobem je možné detailně a přímo kontrolovat celý průběh odesílání a bezprostředně odhalovat a napravovat případné vzniklé chyby.
Rychlost, s jakou bylo zadání zpracováno a převedeno na reálně fungující řešení, byla skutečně enormní. Musím ocenit zejména pružný přístup k řešení celého problému a úsilí, které NEXTUP do realizace projektu vložil.
Čeněk Vedral, e-business manager, ACTIVA
Přínosy systému elektronické fakturace
Dosažené přínosy zavedení systému elektronické fakturace lze rozdělit do dvou skupin:Finanční přínosy
- úspora rutinní lidské práce
- úspora nákladů na papír
- úspora nákladů na tisk
- úspora nákladů na poštovné
- zvýšení úrovně ochrany životního prostředí
- zrychlení procesu fakturace
- okamžitá dohledatelnost dokladů
- zvýšení úrovně zabezpečení dokladů
- zamezení vzniku chyb
Dodavatel řešení
Společnost NEXTUP je zkušený tým odborníků s více než desetiletou praxí v oboru. Poskytuje dodávky podnikových e-business řešení založených na open source technologiích spolu s kvalitní technickou, procesní a uživatelská podporou.
Společnost NEXTUP je zkušený tým odborníků s více než desetiletou praxí v oboru. Poskytuje dodávky podnikových e-business řešení založených na open source technologiích spolu s kvalitní technickou, procesní a uživatelská podporou.
Více na www.nextup.cz
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce