Aktuality -> IT Business - 26. 11. 2007

Společnost HP zvýšila tržby

Společnost HP oznámila finanční výsledky za čtvrté fiskální čtvrtletí, které skončilo 31. října 2007. V posledním čtvrtletí fiskálního roku 2007 dosáhla čistých tržeb ve výši 28,3 miliardy dolarů, což je 15% nárůst proti stejnému období minulého roku a 11% nárůst, pokud se zohlední účinky změn měnových kurzů. GAAP provozní zisk za čtvrté čtvrtletí je 2,6 miliardy dolarů a rozředěný výnos na akcii podle principů GAAP 0,81 dolaru, což je nárůst proti 0,60 dolaru v předchozím roce. Non-GAAP provozní zisk je 2,8 miliardy dolarů a non-GAAP rozředěný zisk na akcii vzrostl z 0,68 dolaru v předchozím roce na 0,86 dolaru. Tržby v Severní a Jižní Americe vzrostly meziročně o 10 % na 11,9 miliardy dolarů. V Evropě, na Středním východě a v Africe vzrostly tržby o 19 % na 11,6 miliardy dolarů. V Asii a Tichomoří vzrostly tržby o 20 % na 4,8 miliardy dolarů. Po zohlednění účinků změn měnových kurzů vzrostly tržby v Americe o 9 %, v Evropě, na Středním východě a v Africe o 12 %, a v Asii a Tichomoří o 14 %. Tržby mimo Spojené státy ve čtvrtém čtvrtletí tvořily 67 % celkových příjmů společnosti, přičemž tržby v zemích BRIC (Brazílie, Rusko, Indie a Čína) vzrostly oproti stejnému období loňského roku o 37 % a tvořily 9 % celkových příjmů.



 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Cenou za nečinnost kolem AI bude stagnace a úbytek talentů

V letním dvojčísle IT Systems se intenzivně věnujeme problematice umělé inteligence, která se ve stále širším rozsahu uplatňuje ve firmách i organizacích veřejného sektoru. A to máme zásadní změny stále ještě před sebou, protože většina firem zatím teprve hledá místa, kde efektivně využít AI, a nenechat se přitom strhnout módními trendy.