Aktuality -> IT Business - 6. 11. 2019

SOFTIP je u nás první firmou s certifikátem Gold Security od Microsoftu

Gold SecuritySpolečnost SOFTIP se stala prvním Gold Security partnerem Microsoftu na českém a slovenském trhu. Společnost prokázala v průběhu certifikačního procesu, který trval čtyři měsíce, své odborné znalosti, schopnosti a zkušenosti s nasazováním bezpečnostních řešení u zákazníků. Dosáhla tak nejvyšší možnou úroveň v nové kompetenci Microsoftu zaměřené na kybernetickou bezpečnost.



SOFTIP je členem partnerského programu společnosti Microsoft již od roku 2005. Jde o program, v rámci kterého se musí partnerské společnosti kvalifikovat jednotlivě do každé kompetence.

Kompetence Microsoft Security byla otevřena letos v srpnu a certifikuje partnery, kteří jsou nejlépe připraveni pomoci zákazníkům v ochraně a zabezpečení jejich dat, řízení přístupů uživatelů i ochrany před hrozbami kybernetické bezpečnosti.

Pro získání nové kompetence Gold Security musel SOFTIP dosáhnout stanovený počet aktivních uživatelů v programu Microsoft Intune nebo Azure Information Protection nebo Azure Active Directory Premium (AADP) za posledních 12 měsíců. Zároveň museli jeho zaměstnanci úspěšně absolvovat certifikační zkoušky potvrzující jejich odborné znalosti a zkušenosti v této oblasti.

„Nejnovější certifikace potvrzuje, že naše procesy a odborníci jsou na nejvyšší úrovni i v oblasti kyberbezpečnosti. Ta se stává klíčovým aspektem při nasazování a provozu podnikových informačních systémů. Kompetence Microsoft Partner Gold Security je ovšem pro nás nejen oceněním, ale také velmi vážným závazkem,“ řekl k získání certifikátu Ján Schwarz, technický ředitel společnosti SOFTIP.


Ján Schwarz
Ján Schwarz


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.