facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 11. 7. 2006

Školení na nový reklamní systém Sklik

Sklik628.jpgPortál Seznam.cz spouští nový reklamní systém Sklik, který je zatím ve fázi veřejného testování. Už teď se ale můžete o reklamním systému dozvědět co nejvíce podrobností a naučit se plně využívat všech jeho výhod. Společnost EXPLORER ve spolupráci s H1.cz nabízí možnost odborného semináře. Sklik.cz je reklamní systém typu PPC (pay per click – plať za klik) vyhledávače Seznam. Vychází z osvědčeného modelu Google AdWords. Seznam.cz slibuje, že v systému Sklik nezvítězí ten, kdo nejvíce zaplatí, ale ten, jehož reklamní kampaně budou nejlépe optimalizované. S cenou 20 haléřů za klik je systém Sklik druhým nejlevnějším českým systémem.

Ještě než bude systém oficiálně spuštěn, má omezený počet zájemců možnost zúčastnit semináře pořádaného konzultantskou agenturou H1.cz, která se tvorby systému Sklik aktivně účastnila. Seminář povede uznávaný odborník na PPC systémy Marek Prokop, o zkušenosti s Sklikem se podělí i Jiří Chomát, PPC specialista obchodů Internet Mall, a nebude chybět ani obchodní zástupce Seznamu.
Seminář se uskuteční 20. července 2006 v Praze a 25. července 2006 v Brně. Více informací naleznete zde.

 
  

- PR -

5+1 možností, jak a kde automatizovat procesy pomocí ERP systému

Do úspěšných firem se ERP systémy postupně „vkrádaly“ už od 90. let 20. století. Od té doby se však výrazně posunuly, takže podnikům nabízí úplně nové možnosti.