Aktuality -> IT Projekty - 26. 11. 2007

NewLink řídí Lázeňské pobyty

Od 1. října 2007 zajišťuje objektová databáze Caché od InterSystems správu informací v CK Lázeňské pobyty. Cílem projektu je řešení evidence a vystavování dokladů pro lázeňský pobyt klienta. Systém je realizován plně na objektové databázi InterSystems Caché. Původně byl systém projektován za použití technologie Caché Server Pages. Po uvedení nového frameworku Zen společností InterSystems byla Caché Server Pages nahrazena právě technologií Zen. Odtud je částečně odvozen i název projektu LA-Zen. Nové prvky Pilotní projekt byl nastartován v dubnu 2007. Zkušební provoz byl spuštěn v červenci 2007. Ve třetím čtvrtletí 2007 bylo v rámci systému LA-Zen zpracováno přes 1300 zakázek na pobyty. Přínosy aplikace spočívají ve zvýšení přesnosti a rychlosti zpracování informací.



Od 1. října 2007 je systém nasazen do provozu v nově založené CK Lázeňské pobyty s.r.o. . Mezi hlavní operace, jež LA-Zen řeší, patří zakládání cestovních smluv, generování voucherů s potvrzením pobytů včetně přesné specifikace lázeňského programu a vystavení faktury za pobyt. Prostřednictvím systému LA-Zen jsou realizovány také veškeré aktivity směrem k dodavatelům – objednávky ubytovacích prostor včetně léčebných procedur a ostatních doplňkových služeb. Systém LA-Zen obsahuje 3 základní moduly - Evidence katalogu cestovní kanceláře, Referentský modul a Zaknihování pobytu.

 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.