facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 4. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Ness bude spolupracovat s Gordicem na rozvoji systému GINIS

Společnosti Ness Czech oznámi­la, že navázala užší spolupráci se společ­ností Gordic. Ness se ve spolupráci s Gordicem více zaměří na rozvoj řešení GINIS, který je u nás nejroz­šířenějším informačním systémem v segmentu veřejné správy. Velký potenciál spolupráce vidí obě společnosti také v oblasti spisové služby, ale i v dalších oblastech, jako jsou portálová řešení a datové sklady.



Ness Czech se společností Gordic spolupracuje již od roku 2017, a to zejména v oblastech podnikových informačních systémů, systémů pro správu dokumentů a spisových služeb, které jsou postaveny na platformě GINIS Enterprise+.

Nejnovějším výsledkem tohoto úspěšného partnerství je vítězství Nessu v tendru Technické správy komunikací hl. m. Prahy. Ness Czech v rámci čtyřletého kontraktu převezme správu informačního systému GINIS TSKA a zajistí jeho údržbu, podporu a další rozvoj.

GINIS je nejrozšířenější integrační platforma v české veřejné správě. Uplatnění dlouhodobě nachází na ministerstvech a v dalších organizačních složkách státu, krajských, městských a obecních úřadech i v příspěvkových organizacích. Zajišťuje digitalizaci ekonomických agend, řízení lidských zdrojů, spisové služby či správních agend. Poskytuje informační podporu pro efektivní řízení organizace, oběh dokumentů, zjednodušení a zrychlení procesů i otevřenost organizace veřejnosti.

„Ness Czech je pro nás partner pro rozvojové a integrační projekty nad platformou GINIS. Díky svým zkušenostem v oblasti systémové integrace a informačních systémů, týmu odborníků a technologické nezávislosti umí zákazníkům nabídnout vhodné řešení jejich potřeb,“ říká Marek Řezáč, ředitel Gordic Praha.

„Poptávka po našich odborných službách zaměřených na GINIS setrvale roste. Abychom ji mohli uspokojit, rozšiřujeme náš stávající tým o další zkušené experty,“ dodává Martin Silvička, generální ředitel Ness Czech.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Souboj řešení pro automatizaci vyčítání faktur ISDOC versus AI

Robot_AI-PR.pngV současné době je na trhu mno­ho různých řešení digitalizace a automatizace zpracování faktur. V tomto článku se vám pokusíme pomoci s výběrem vhodného řešení pro vaši firmu.