Aktuality -> IT společnost - 26. 11. 2007

Nový obchodní ředitel Microsoftu

Obchodní a marketingové aktivity Microsoftu v České republice s platností od 26. listopadu 2007 řídí Petr Karásek. Petr Karásek nastoupil do společnosti Microsoft na pozici manažera divize Dynamics (Microsoft Business Solutions) již v roce 2002 po převzetí společnosti Navision. Před jmenováním do pozice obchodního a marketingového ředitele působil Petr Karásek rok jako ředitel divize vývoje v české pobočce společnosti. Petr Karásek začal pracovat v Microsoftu v roce 2002 po převzetí společnosti Navision, kde od roku 1998 zastával pozici produktového ředitele pro systémy Navision a Axapta pro Českou republiku a Slovensko. Petr Karásek získal bohaté zkušenost v oblasti ERP systémů již během svého působení v belgické společnosti SoftCell, kde se podílel na zavádění řady ERP řešení. Po ukončení studií pracoval jako programátor a posléze správce systému ve Všeobecné zdravotní pojišťovně. Dále pracoval ve společnosti FCC Folprecht Brno, kde se zabýval podporou a laděním databázových systémů u zákazníků. Petr absolvoval v roce 1992 obor elektronické počítače na fakultě elektrotechnické VUT v Brně. Je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování, turistika a četba historické a fantasy literatury.



 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Cenou za nečinnost kolem AI bude stagnace a úbytek talentů

V letním dvojčísle IT Systems se intenzivně věnujeme problematice umělé inteligence, která se ve stále širším rozsahu uplatňuje ve firmách i organizacích veřejného sektoru. A to máme zásadní změny stále ještě před sebou, protože většina firem zatím teprve hledá místa, kde efektivně využít AI, a nenechat se přitom strhnout módními trendy.