facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 15. 5. 2014

Microsoft a Software602 ohlásily partnerství

Společnosti Microsoft a Software602 včera oznámily spolupráci s cílem společně vyvíjet a nasazovat řešení pro státní správu a další sektory. Partnerství se opírá o zkušenosti z již realizovaných projektů a doplňování produktů obou firem. Microsoft poskytne cloudovou platformu Microsoft Azure a Office 365, Software602 zase nástroje pro vytváření a archivaci dlouhodobých dokumentů Long-Term Docs a platformu FormApps Mobile pro rychlý návrh a nasazení terénního sběru dat s workflow na mobilních platformách.



„Strategie Microsoftu Cloud First, Mobile First přesně zapadá do našich plánů. Vývoji technologií pro provoz mobilních aplikací v cloudovém prostředí se věnujeme již několik let a můžeme tudíž nabídnout vyspělé produkty, z nichž některé jsou unikátní i na evropské úrovni. Díky technologickému zázemí Microsoftu můžeme tyto produkty k zákazníkům rychleji nabídnout formou služby a doplnit cloud a mobilitu o třetí hybnou sílu, důvěryhodné digitální dokumenty se zárukou dlouhodobého udržení právní účinnosti,“ řekl Richard Kaucký, předseda představenstva Software602.

 

Obchodní ředitel pro sektor veřejné správy ve společnosti Microsoft David Frantík doplnil: „Potřebujeme partnery, kteří zákazníky znají a umí řešit jejich potřeby. V případě Software602 se jedná především o sběr strukturovaných dokumentů, a také o vytváření takových digitálních dokumentů, které s jistotou obstojí při důkazním řízení. To jsou přesně ty oblasti, které potřebují řešit téměř všechny organizace veřejné správy i firmy z dalších sektorů.“

 

Praktickou ukázkou výhod spojení technologií Microsoft a Software602 je formulář daně z příjmu pro tablety, který už využily tisíce občanů ČR. Umožnil jim vyřídit celou záležitost za přibližně 10 minut, včetně vyfocení příloh vestavěným fotoaparátem a odeslání datovou schránkou. Stejná kombinace technologií je k dispozici úřadům a firmám, které chtějí sbírat data od svých občanů, zákazníků či obchodních partnerů a doplnit je návaznými schvalovacími procesy.

 

Další oblastí spolupráce je služba Long-Term Docs, která umožňuje vytvářet a archivovat takové dokumenty, u kterých se může zákazník spolehnout, že obstojí při případném důkazním řízení i ve vzdálenější budoucnosti a kde je tato jistota založena na detailním dodržení norem vyžadovaných legislativou. Zákazníci budou schopni tyto dokumenty vytvářet i na mobilních zařízeních, přímo z „běžných“ programů jako Word a Excel s archivací v prostředí Office 365 tak, aby veškerá péče o udržování jejich právní účinnosti byla automatizována.


 
  

- PR -

5+1 možností, jak a kde automatizovat procesy pomocí ERP systému

Do úspěšných firem se ERP systémy postupně „vkrádaly“ už od 90. let 20. století. Od té doby se však výrazně posunuly, takže podnikům nabízí úplně nové možnosti.