Aktuality -> IT Business - 27. 11. 2018

Mezinárodní IT Hub v Praze vyvíjí umělou inteligenci pro urychlení náboru

Na pražské Pankráci od letošního listopadu vyrůstá Adecco EMEA IT Hub, pracoviště vyvíjející zejména náborové aplikace na principu umělé inteligence pro všechny společnosti koncernu The Adecco Group v zemích Evropy, Afriky a Blízkého východu. Konkrétně se jedná o dceřiné personální agentury jako Adecco, Adia, Badenoch & Clark, Lee Hecht Harrison, Modis, Pontoon, Spring Professional či Yoss. Na světě existují jen dva další podobné regionální IT Huby skupiny, a to v Mexico City a Kuala Lumpur. Součástí pražského IT Hubu je i centrum pro kybernetickou bezpečnost, které zajišťuje ochranu The Addeco Group proti počítačové kriminalitě po celém světě. Aktuálně zde pracuje již 30 IT specialistů a nábor má pokračovat až do konce roku 2019. Cílem je 120 odborníků, z toho zhruba polovina Čechů.



Ústředním zaměřením IT Hubu je automatizace náborového procesu díky integraci prvků umělé inteligence jako chatboti, strojové učení, či digitální dvojčata. Ty jsou schopny z velkého množství uchazečů vybrat během krátké chvilky nejvhodnějšího kandidáta na konkrétní pozici, a to objektivně a bez předsudků, kterými by mohli být zatíženi „lidští“ personalisté. Uchazeči tak rychleji dostanou zpětnou vazbu a poptávající firmy získají nové zaměstnance dříve než v minulosti. Konzultanti mohou ušetřený čas věnovat činnostem s vyšší přidanou hodnotou či dalším klientům.

Jednou z aplikací, kterou Adecco Group na tuzemském trhu nabízí, je například stejnojmenná aplikace Adecco. Ta poskytuje uchazečům tipy k sepsání životopisu a motivačního dopisu či rady, jak uspět na pohovoru. Následně dokáže najít práci dle zadaných parametrů v místě a okolí uchazečova bydliště a na základě jím specifikovaných údajů jako časové možnosti a další preference. Po přijetí na vybranou pozici sama připraví pracovní smlouvu a další právní náležitosti a šetří tak čas na obou stranách.

Pražský IT Hub bude také sídlem části globálního týmu Digital Operations. Tento tým se podílí na vývoji digitálních řešení pro koncové uživatele na míru demografickým a sociokulturním potřebám daného regionu v rámci koncernu. Vývoj se týká především nástrojů pro zvýšení produktivity konzultantů, integrace procesní automatizace či strojového učení pro rychlejší zpracování dat, což přispěje k tvorbě nových obchodních modelů ve spolupráci s významnými globálními hráči, jako jsou společnosti Microsoft, Infosys, Partech Ventures ad.


 
  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.

  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.