Aktuality -> IT Business - 6. 4. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

KVADOS dokončil akvizici společnosti Bettaroe Robotics

Bettaroe RoboticsPo více než roční spolupráci se skupina KVADOS dohodla na akvizici společnosti Bettaroe Robotics, která se zaměřuje na řešení pro intralogistiku. KVADOS GROUP získala ve společnosti Bettaroe Robotics 100% podíl a posílí tak svou pozici v oblasti dodávek ucelených robotických řešení a robotizačních technologií pro logistiku.



KVADOS je významný dodavatel v oboru řízení logistických a výrobních provozů a řešení pro oblast řízených skladů a s vlastním produktem mySTOCK WMS. V posledních letech se věnuje také řešením zaměřeným na logistickou automatizaci a robotizaci. V rámci toho navázal spolupráci se společností Bettaroe Robotics, která nakonec vyústila ve zmíněnou akvizici. Skupina KVADOS tak získá distribuční zastoupení pro celou Evropskou unii na dovoz autonomních vysokozdvižných vozíků AGV i pro řešení zaměřená na manipulaci s bednami a kartony, která dodává společnost HAI Robotics.

Bettaroe Robotics zůstane samostatnou společností ve skupině KVADOS a spolu s další dceřinou společností KVADOS Robotics bude rozvíjet distribuční portfolio, nabídku robotických řešení a technologií včetně dodávek robotů pro oblast facilit značky GS Robotics, pro oblast ostrahy nebo zastoupení značky Cubiscan. Spolupráce bude dále pokračovat také s výkonným ředitelem Bettaroe Robotics Tomášem Kochaníčkem, který patří k předním odborníkům na robotizaci v České republice. Tomáš Kochaníček se stal součástí nejvyššího manažerského týmu skupiny KVADOS.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.