Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 12. 11. 2020 - Zdeněk Gric

KPMG spouští cloudový nástroj Discovery

Nový cloudový nástroj umožňuje na jednom místě navrhovat a analyzovat zákaznické a zaměstnanecké interakce, procesy i technologie, které za nimi stojí. Česká kancelář KPMG s ním má globální ambice. Díky síti KPMG ho už teď využívají ve 12 zemích včetně Velké Británie, Itálie nebo Mexika.



Software je dostupný přes prohlížeč, spolupracovat v něm tedy mohou všichni členové týmu bez ohledu na to, odkud pracují. Nástroj využívá metodiku šesti pilířů KPMG Nunwood i dlouholeté zkušenosti tvůrců se zlepšováním zákaznické zkušenosti. Zároveň podporuje tzv. integrovaný design firemní architektury.

„Při navrhování KPMG Discovery jsme vycházeli z naší praxe s transformacemi a změnovými programy v předních firmách v Česku i zahraničí. Nástroj, který by spojoval zákaznický i technický pohled na trhu chyběl, a tak jsme se rozhodli ho vytvořit,“ vysvětluje Tomáš Potměšil, šéf týmu Customer & Strategy v KPMG Česká republika.

KPMG plánuje nástroj průběžně rozvíjet. Do budoucna zvažuje zapojení neurovědeckých poznatků, integraci aplikací využívaných při agilních transformacích nebo virtuální realitu. 14denní demoverzi si můžete bezplatně vyzkoušet na www.kpmg-discovery.cz.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.