Aktuality -> IT Business - 18. 5. 2018

Jaromír Štěpán se stal Channel Account Managerem ve společnosti Zebra Technologies

Společnost Zebra Technologies přijala na místo Channel Account Managera Jaromíra Štěpána, který se bude věnovat stávajícím obchodním partnerům a rozvíjet s nimi prodejní aktivity. Bude také zodpovědný za rozvoj partnerského kanálu, a to jak v České republice, tak i na Slovensku. Jaromír Štěpán přichází do Zebry ze společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, kde zastával funkci produktového a Key Account Managera orientovaného na segment tiskáren a tiskových řešení. V rámci tiskařského průmyslu má více než 15leté zkušenosti. Jaromír vystudoval České vysoké učení technické v Praze, obor elektronické počítače.



„Práce pro společnost Zebra Technologies je pro mě další zajímavou výzvou a kariérním posunem, protože si rozšířím své znalosti, například o program specifických softwarových nástrojů, které Zebra uvádí pod názvem Print DNA. Těším se také na novou firemní kulturu a práci se zajímavými zákazníky,“ říká Jaromír Štěpán.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.