facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 3. 3. 2015

itSMF Czech Republik vyhlásila vítěze ITSM Projektu roku

V rámci 9. Výroční konference itSMF Czech Republic s podtitulem „Řízení informatiky v soukromém a veřejném sektoru“, byli vyhlášeni vítězové soutěže o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu. Soutěž „ITSM Projekt roku“ má celosvětově velmi dobré postavení, protože umožňuje srovnání projektů zaměřených na oblast řízení poskytování IT služeb napříč společnostmi. Do finále letos postoupilo celkem 8 projektů, které hodnotila porota složená z odborníků akademické i komerční sféry.



Z přihlášených projektů vzešel vítězně projekt „Implementace ALVAO pro podporu řízení a účtování IT služeb ve společnosti HARTMANN – RICO a.s.“ společnosti ALVAO. Porota na tomto projektu ocenila především to, že se jednalo o komplexní řešení dle best practices ITIL. Tedy všechny ITSM procesy byly popsány, vlastníci procesů jmenování a všichni účastníci proškoleni. Velice pozitivně porota hodnotila dobrou spolupráci dodavatele a zákazníka při realizaci procesu. Dalším pozitivem byly celkově velmi nízké implementační náklady a skutečnost, že se projekt podařilo implementovat ve velmi krátkém čase a to se zachováním vysoké kvality řešení.

 

 

Druhou, pomyslnou stříbrnou příčku obsadila společnost GORDIC s projektem realizovaným pro Středočeský kraj „Vnitřní integrace úřadu a integrace s ISVS – oblast ITSM (Service Desk CA)“. Jednalo se o velmi rozsáhlý a ve veřejné správě ojedinělý projekt. Kromě nástrojové podpory zahrnoval projekt i tvorbu procesních metodik a postupů. Navíc společnost GORDIC, jako dodavatel v oblasti systémové integrace, zastával velmi rozsáhlou roli, která zahrnovala nejen oblast ITSM, ale i další agendy krajského úřadu.

 

Na třetím místě se umístila společnost sIT Solutions CZ, které se podařilo jasně definovat business cíle projektu. Celý projekt „Implementace User Self-Service v České spořitelně“ byl orientován na koncové uživatele a externí partnery. Kromě nástrojové podpory se řešily i změny v nastavení procesů. To co odborná porota velmi kladně hodnotila, bylo významné vylepšení podpůrných nástrojů pro Service Desk, zefektivnění procesu Incident managementu a Request Fulfilmentu.


 
  

- PR -

5+1 možností, jak a kde automatizovat procesy pomocí ERP systému

Do úspěšných firem se ERP systémy postupně „vkrádaly“ už od 90. let 20. století. Od té doby se však výrazně posunuly, takže podnikům nabízí úplně nové možnosti.

  

- PR -

Jak zkrotit chaos ve firemních dokumentech

IT Systems 4/2024Dominantní částí aktuálního vydání IT Systems je příloha věnovaná kybernetické bezpečnosti, ale najdete v něm také řadu jiných témat. Věnujeme se především trendům v digitalizaci výroby, ale i problematice ESG reportingu a využití virtuální a rozšířené reality v průmyslu. Ukážeme vám také, jak zkrotit chaos ve firemních dokumentech.