Aktuality -> IT Business - 21. 7. 2011

Intel popáté s rekordními zisky

Společnost Intel oznámila již páté čtvrtletí v řadě s rekordním ziskem. Dvouciferný nárůst zisku jde napříč všemi obchodními segmenty. Bez zohlednění účetních principů GAAP společnost dosáhla tržeb ve výši 13,1 mld. USD, provozního zisku 4,2 mld. USD, čistého zisku 3,2 mld. USD a zisku na akcii (EPS) 59 centů. Podle účetních principů GAAP ohlásila společnost Intel tržby za druhé čtvrtletí ve výši 13 mld. USD, provozní zisk 3,9 mld. USD, čistý zisk 3,0 mld. USD a zisk na akcii (EPS) 54 centů. Společnost dosáhla peněžních provozních příjmů ve výši přibližně 4 mld. USD, vyplatila peněžní dividendu ve výši 961 mil. USD a dále použila 2 mld. USD ke zpětnému odkupu 93 mil. kmenových akcí.



Klíčové finanční ukazatele pro 2. čtvrletí 2011 (GAAP):

  • Tržby divize PC Client Group vykázaly nárůst o 11 %, tržby Data Center Group nárůst o 15 %, další tržby skupiny Intel Architecture nárůst o 84 % a tržby z prodeje mikroprocesorů Intel Atom a čipových sad 352 milionů amerických dolarů, tj. pokles o 15 % oproti minulému období.
  • McAfee a Intel Mobile Communications (dříve Infineon Wireless Solutions) přispěly tržbami ve výši 1,0 miliardy amerických dolarů.
  • Průměrná prodejní cena (ASP) všech mikroprocesorů byla přibližně srovnatelná s minulým obdobím.
  • Hrubá marže činila 61 %.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.