facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Helpdeskové řešení pro Microsoft SharePoint

Kaktus649.jpgSpolečnost KAKTUS Software vytvořila helpdeskové řešení pro nový systém Microsoft Office SharePoint Portal Server 2007, jehož česká verze bude na trh uvedena počátkem příštího roku. Help Desk pro Microsoft Office SharePoint 2007 je webová aplikace integrálně napojená na SharePoint, která umožňuje přehledným a komfortním způsobem řešit problémy a požadavky uživatelů. Primárním cílem aplikace je sběr a monitoring požadavků a poruch hlášených uživateli a jejich řešení odpovědnými pracovníky.

Help Desk pro Microsoft Office SharePoint 2007 splňuje veškeré požadavky a nároky na moderní helpdeskový systém, jež navíc uživateli dovoluje vybrat ze čtyř různých způsobů řešení požadavků (standardní, zrychlený, sériový, paralelní).
Aplikace Help Desk pro SharePoint 2007 například umožňuje napojení na MS Office, využití Web Parts, tvorbu statistických výstupů, integrované vyhledávání, využití Windows Workflow Foundation a centrální správu uživatelů. Vedle toho existuje možnost pracovat s daty z aplikace Help Desk i v jiných aplikacích SharePoint. Díky helpdeskové aplikaci mají organizace a firmy dokonalý přehled o vložených požadavcích a způsobu jejich řešení, uživatelé zase mohou dosáhnout rychlého a snadného řešení požadavku bez nutnosti detailnější znalosti aplikace.

 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.

  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.