facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 6. 2. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Gordic má v Praze nové kanceláře vybavené pro hybridní styl práce

GordicSpolečnost Gordic, která 1. února 2023 oslavila 30 let od svého za­lo­žení, si jako dárek k významné­mu jubileu nadělila nové moderní a ekologicky šetrné prostory, když svou pražskou centrálu přesunula na novou adresu v Hvězdově ulici na Praze 4 v budově City Green Court.



Novou centrálu Gordicu v Praze slavnostně otevřel generální ředitel firmy Jaromír Řezáč spolu se svými syny Markem a Michalem, kteří jsou generačními nástupci ve vedení firmy. Ostatně, byl to právě Marek Řezáč, který přesun pražské části firmy na Hvězdovu ulici inicioval. Kromě důležitých aspektů, jako byl výběr vhodné budovy nebo důkladná workplace analýza, se Marek významně zaměřil na to, aby se v nových kancelářích maximálně odrážely firemní hodnoty. Každá část nových prostor na ně má svým způsobem vazbu. S příběhy skrytými v detailech osobně seznamoval další členy vedení při slavnostním otevření.


Slavnostní pásku nových prostor přestřihl generální ředitel společnosti Gordic Jaromír Řezáč

„Stěhování jsme opravdu potřebovali. Po svém jmenování do funkce ředitele Gordic Praha jsem chtěl prostor, který nabídne našim kolegům určitý balanc mezi prací z domu a kanceláře, ale také veškerý komfort pro efektivní práci. Navíc jsme si ve firmě velmi dobře vědomi, že hybridní práce bude standardem následujících let, a to jsme se snažili reflektovat. Proto jsme již od prvopočátku projektu přemýšleli rovnou o hybridních kancelářích. Je to pro nás všechny velká změna, ale věřím, že ku prospěchu,“ doplňuje Marek Řezáč.


Novou centrálu v Praze si prohlédly dvě generace rodiny Řezáčových

Kromě modernizace a nového svěžího vzhledu přináší přesun pražské centrály zaměstnancům také větší dostupnost. V nových prostorách je místnost vybavená speciálně pro audiovizuální produkci, více míst k odpočinku, zasedací místnosti a společenský prostor, který je srdcem celých kanceláří.

Stěhování znamená výhody i pro zákazníky Gordicu. Budova disponuje vybavenými školicími prostory s cateringem a podpoří tak další zkvalitňování zákaznické podpory.

Foto: Patrik Hácha, archiv Gordic


 
  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.

  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.