facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 2. 3. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

GFI Software uvádí řešení AppManager pro jednotnou správu IT

GFISpolečnost GFI Software uvedla zcela nový produkt nazvaný GFI AppManager. Jde o cloudovou plat­for­mu, která poskytuje posky­to­va­te­lům řízených služeb (MSP) kom­plex­ní řešení pro správu komu­ni­kač­ních, bezpečnostních a síťových nástrojů z jednoho centrálního panelu. MSP poskytovatelé budou moci díky AppManageru využít jedno rozhraní pro všechny své zákazníky a řešení, což zefektivní správu infrastruktur jejich zákazníků.



Poskytovatelé MSP mohou s produktem GFI AppManager snadno konfigurovat jakékoliv zařízení pod svou správou a zjednodušit administraci širokého spektra instalovaných řešení na různých lokacích. GFI AppManager nabízí také monitoring a notifikace v reálném čase, což MSP poskytovatelům umožňuje nastavit si chybová hlášení s cílem okamžitého řešení nastalé situace.

GFI AppManager

Do GFI AppManageru lze integrovat různorodá IT řešení, od poštovního serveru přes archivaci až po firewall, a je rozšiřitelný o jednoduché API rozhraní pro podporu dalších řešení.

AppManager usnadňuje také zajišťování IT bezpečnosti, když zahrnuje proaktivní monitoring zranitelností a hrozeb a pomáhá tak předcházet potenciálním bezpečnostním rizikům. S funkcí GFI AppManager RADAR lze automatizovat detekci a reakci na nejrůznější hrozby, takže IT týmy mohou minimalizovat rizika pro kritické systémy a aplikace.

GFI AppManager

GFI AppManager pomáhá také organizacím dodržovat předpisy typu GDPR, NIS2 a ISO27001. Poskytuje totiž komplexní reporting a analýzy umožňující rychle identifikovat mezery v procesech a zahájit nezbytné kroky k jejich vyřešení.

Bližší informace o novince lze najít na webu https://www.gfi.com/appmanager.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.