facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 17. 5. 2024 - redakce

FIDRIX vstupuje na trh nástrojů pro kybernetickou bezpečnost a správu sítí

Zdroj: FIDRIX Protext ČTKNa distribuční trh s nástroji pro kybernetickou bezpečnost a správu sítí vstupuje nová česká společnost FIDRIX. Zákazníkům nabídne širokou paletu produktů včetně firewallů, šifrování dat, sofistikovaných nástrojů pro detekci a reakci na hrozby, správu síťové infrastruktury, monitorování a optimalizaci provozu sítě. FIDRIX vstupuje na trh s produktovým portfoliem společnosti NOVICOM, které plánuje v budoucnosti rozšiřovat. V jeho nabídce nebudou chybět konzultační služby a dlouhodobá podpora, včetně implementace a školení.



Na trhu chce FIDRIX uspět nejen díky širokému produktovému portfoliu, ale také díky přidané hodnotě pro partnery formou služeb, které jim pomohou v poskytování lepšího servisu jejich koncovým zákazníkům.

Luboš Strapina, ředitel společnosti FIDRIX„Digitální technologie se ve stále větší míře stávají běžnou součástí veřejného, pracovního i soukromého prostoru, souběžně s tím roste i počet kybernetických útoků, za kterými nestojí pouze jednotlivci či organizované skupiny, ale i státy podporovaní aktéři. Pokud k tomu připočteme stále rostoucí výpočetní výkon, stává se ochrana před sofistikovanými kybernetickými útoky netriviální záležitostí. Terčem útoků bývá nejčastěji kritická infrastruktura státu, energetické sítě, doprava, zdravotnictví nebo orgány státní správy a samosprávy, ale také řada subjektů ze soukromé sféry, včetně jednotlivců. FIDRIX byl založen, aby na trh přinesl produkty, které patří v oblasti kybernetické bezpečnosti a správy sítí mezi světovou špičku a poskytnou tak firmám a organizacím všech velikostí a zaměření vše, co je ochrání před digitálními zločinci,“ vysvětluje Luboš Strapina, ředitel společnosti FIDRIX.

Jindřich Šavel, CEO Novicom„V Novicomu jsme nadšeni ze záměru společnosti FIDRIX a způsobu, jakým chce aktivně podporovat naše řešení na českém trhu. Jsme přesvědčeni, že specializovaná distribuce s přidanou hodnotou má význam a může Novicom posunout při prosazování svého unikátního řešení ADDNET – jediného integrovaného DDI/NAC nástroje na trhu. Chceme zkusit vystoupit ze stínu mnoha značek, které mají ve svém portfoliu klasičtí distributoři, a nabídnout tak našim partnerům podporu a péči na úplně jiné úrovni,“ uvedl Jindřich Šavel, CEO Novicomu.

Zdroj: FIDRIX a Novicom

 


 
  

- PR -

Dotykové displeje Sharp pro interaktivní spolupráci

2. část: Modelová řada LB


V minulém vydání jsme pro vás zmapovali aktuální nabídku kolaborativních displejů značky Sharp, vysvětlili jsme hlavní rozdíly mezi jednotlivými modelovými řadami a blíže jsme popsali nejvyšší řadu LA. Dnes vám představíme střední řadu označenou zkratkou LB (B jako Business).