Aktuality -> IT Business - 23. 7. 2018

Epson přivítal do svých řad nové kolegy a oznámil změnu v týmu

Společnost Epson Česká republika posílila svůj tým. Začátkem léta přivítala dva nové kolegy. Matěje Kopeckého, který přišel ze společnosti VDC kancelářská technika s.r.o., a Michala Hanzelku, jenž naposledy působil ve společnosti Apcom Czech s.r.o. Změny nastaly také ve vnitřní struktuře společnosti. Antonín Řezáč, který ve firmě působí již druhým rokem, má na starosti divizi Transakčních (Consumer) produktů. Matěj Kopecký přišel ze společnosti VDC kancelářská technika, ve které pracoval poslední 3 roky.



Předchozí zkušenosti získal Matěj Kopecký ve společnosti Canon a v této oblasti se pohybuje více než 6 let. Ve firmě Epson bude zastávat pozici Account Manager pro VI (projektory) a konkrétně bude zodpovídat za projektory z řady business a školní projektory. „Společnost Epson jsem zvolil díky jejímu zájmu o inovace a nová řešení v oblasti projekční techniky, což je pro mě vždy velkou výzvou,“ dodává Matěj Kopecký.

Michal Hanzelka bude mít ve společnosti Epson na starosti oblast „Retail“, za kterou bude odpovědný z pozice Account Manager. Do Epsonu přišel ze společnosti Apcom Czech, ve které působil téměř 5 let na pozici Retail Manager. „Chtěl jsem být součástí IT odvětví i nadále, proto jsem se rozhodl pro společnost Epson, která se zajímá o udržitelný rozvoj i životní prostředí, které mi je velmi blízké,“ říká Michal Hanzelka, který se posledních 10 let pohybuje v oblasti IT.

Antonín Řezáč ve firmě Epson působí od roku 2016. Je zodpovědný za divizi Transakčních produktů (Inkoustové tiskárny, Consumer skenery, Consumer projekční technika). „Mým cílem je realizovat oboustranně zajímavý obchod založený na důvěře. Zároveň se snažím, aby mne a mé zákazníky obchod bavil. Protože pokud nás něco baví, děláme to rádi a o to lepší jsou výsledky,“ uvádí Antonín Řezáč.


 
  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.