Aktuality -> IT Business - 2. 7. 2019

Do společnosti DXC Technology nastoupil expert na právo a IT Robert Baxa

V červenci 2019 se k k týmu společnosti DXC Technology připojil přední český odborník na IT právo a informační systémy Mgr. Bc. Robert Baxa, LL.M., který se po několikaletém působení ve veřejné správě vrací zpět do soukromého sektoru. Na nové působiště si přináší manažerské zkušenosti z působení jak ve světě IT businessu, tak veřejné správy. Zastával vysoké řídící funkce v mezinárodních IT společnostech a na Ministerstvu práce a sociálních věcí. Ve společnosti DXC se ujme funkce Senior Territory Sales Managera, přičemž jeho hlavním úkolem bude řídit a rozvíjet obchodní příležitosti zejména pro veřejnou správu.



Mgr. Bc. Robert Baxa, LL.M. (46) získal znalosti a odbornost studiem právnických vysokých škol v kombinaci s četnou certifikací v IT oblasti i projektového řízení. Po několikaleté manažerské praxi v českých i mezinárodních společnostech nastoupil v roce 2014 do veřejného sektoru. Působil jako poradce pro ITC a právo v Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky a také na Ministerstvu práce a sociálních věcí, kde prošel pozicemi od poradce pro oblast ICT, přes vrchního ředitele informačních technologií, až na pozici náměstka ministra pro oblast informačních technologií.


 
  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #4: Incident Response

Když už hoří, nestačí vědět, odkud šel kouř. Je třeba taky vědět, kam běžet s vodou.


V minulém díle jsme si povídali o alertech – o tom, jak se z nich nestat klikací zombie a jak rozpoznat ty, které skutečně něco znamenají. Ale co když se z varování stane realita? Co když se z „možná problém” stane „sakra, už je to tady”? Pak nastupuje disciplína, která odděluje IT romantiky od krizových samurajů. Jmenuje se Incident Response – a je to vaše digitální hasičská jednotka.