Aktuality -> IT Business - 2. 8. 2022 - Zdeněk Gric

Česká pobočka Dell Technologies jmenovala nového Channel Sales Directora

Novým Channel Sales Directorem české pobočky Dell Technologies byl v červenci jmenován Milan Hrabovský. Do Dell Technologies přichází ze společnosti QED Group, největší část profesního života však strávil v Microsoftu. Na nové pozici je jeho cílem pomoci partnerům dosahovat společných cílů a technologických inovací na straně zákazníků. Na pozici střídá Pavla Halfara, který ze společnosti po 17 letech odchází. Milan Hrabovský (49) vystudoval České vysoké učení technické v Praze (Ing.), titul Master of Business Administration (MBA) pak získal na Rotchester Institute of Technology. Ve volném čase se věnuje své rodině, turistice a sportu.



„Chci poskytovat našim partnerům dostatečnou podporu na to, aby zákazníkům mohli poskytovat ta nejlepší řešení ať už jde o IT infrastrukturu, úložiště, počítače, sítě, edge řešení či cokoliv dalšího,“ říká nový Channel Sales Director Milan Hrabovský, který přichází ze společnosti QED Group, kde působil 4 roky jako kouč, mentor a konzultant v oblasti rozvoje lidí a týmů. Předtím působil téměř 18 let na vedoucích pozicích ve společnosti Microsoft, kde získal spoustu zkušeností s IT byznysem jako takovým i se spoluprací s partnery. Jako ředitel divize vývoje se zde staral mimo jiné o rozvoj a podporu partnerů vyvíjejících aplikace pro firmy i koncové uživatele na platformě Microsoft. Zkušenosti získal také na pozici ředitele divize OEM, kde byl zodpovědný za prodej předinstalovaného softwaru a podporu výrobců počítačů v České a Slovenské republice. Dříve působil také ve společnosti General Electrics.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.