Češi mohou platit prostřednictvím Google Pay i v e-shopech místních značek

Uživatelům platební služby Google Pay v Česku, na Slovensku a v Rumunsku se dneškem výrazně rozšiřují možnosti placení na internetu. Zpracovatel bezhotovostních transakcí Global Payments Europe totiž integroval platební metodu GPay přímo do své platební brány GP webpay. Díky tomu může začít více než 1100 českých, slovenských a rumunských e-commerce obchodníků společnosti Global Payments nabízet svým zákazníkům placení přes tlačítko GPay, tedy bez nutnosti zadávat údaje o platební kartě do platební brány.



„Naši obchodníci ode dneška naleznou na své platební bráně tlačítko Google Pay, které umožní zákazníkům platbu za produkt okamžitě v případě, že mají uloženou platební kartu ve svém Google účtu,” říká Igor Žganjer, generální ředitel společnosti Global Payments. „Navíc lze jednoduše integrovat tlačítko GPay přímo na stránky eshopu a umožnit tak jednoduchou platbu za svůj produkt bez nutnosti přesměrování na platební bránu.“

Prostřednictvím Google Pay je v tuto chvíli možné zaplatit na více než 144 tisících obchodních místech po celé České republice. Společnost Google ale dále pracuje na rozšiřování sítě svých partnerů. Nedávno například oznámila partnerství s poskytovatelem benefitů, firmou Edenred, a systém mobilních plateb do své aplikace zařadil také evropský autobusový dopravce FlixBus.

Kromě platebních karet lze ukládat a využívat věrnostních a dárkových karet. Důraz je kladen hlavně na bezpečnost. Při platbě u obchodníků nesdílí Google Pay data o vaší platební kartě s obchodníkem, při ztrátě telefonu je možné ho na dálku zamknout jiným heslem, nebo celý vymazat. Není však nutné deaktivovat platební kartu, neboť její údaje se v telefonu nenacházejí.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.